Μήπως θέτετε την υγεία του παιδιού σας σε κίνδυνο;

Τα παιδιά σήμερα μεγαλώνουν πολύ διαφορετικά από ότι εμείς, παρόλο που αν το καλοσκεφτούμε δεν έχουν περάσει και τόσα πολλά χρόνια. Η καθημερινότητά τους είναι πιεστική, ο τρόπος που παίζουν και κοινωνικοποιούνται είναι δραματικά διαφορετικός και ο τρόπος που τρέφονται θα ήταν ανέκδοτο για τις γιαγιάδες μας και τους παππούδες μας. Μήπως όμως θα έπρεπε να ήταν και για εμάς;

Φαίνεται πως μας ξεφεύγει να δούμε το πόσο περίεργη έχει γίνει η ζωή ενός παιδιού σήμερα, σε σημείο που να θεωρούμε φυσιολογικά πράγματα που ίσως δεν θα έπρεπε. Μήπως ο τρόπος που τρέφουμε τα παιδιά μας τους κάνει κακό τελικά εν αγνοία μας;

Εάν ανησυχείτε για την παιδική παχυσαρκία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα μέσα από αυτό το blog.

Πρωινό

Μην παραλείπετε να ετοιμάσετε για τα παιδιά σας πρωινό. Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, μιας και παρεμβάλλονται πολλές ώρες από την τελευταία φορά που τα παιδιά έφαγαν και το πρωί χρειάζονται ενέργεια για να αναπληρώσουν την πολύωρη έλλειψη τροφής, καθώς έχουν και να αντιμετωπίσουν μία πολυάσχολη ημέρα. Βλέπω συχνά στο δρόμο παιδιά με ένα milko στο χέρι ή μια έτοιμη τυρόπιτα. Πόσο υγιεινό είναι αυτό; Καθόλου! Δεν απαιτείται πολύς χρόνος για να τους φτιάξετε εσείς ένα κακάο με γάλα ή ένα μπωλ δημητριακά ολικής αλέσεως με γάλα ή να τους φτιάξετε 2 φέτες ψωμί με μέλι. Να θυμάστε πως ό,τι φτιάχνετε εσείς οι ίδιοι είναι πάντα πολύ καλύτερο από κάτι έτοιμο που θα φάνε, ακόμα και αν αυτό λανσάρεται ως «υγιεινό».

Σνακ

Μπορεί να ακούγεται εύκολο το να πάρει το παιδί μόνο του από το ντουλάπι ένα κρουασάν, ή μπισκότα ή σοκολάτα, όμως το μόνο που θα καταφέρετε έτσι είναι να αυξήσετε τον κίνδυνο για παιδική παχυσαρκία και να τα οδηγήσετε σε έναν ανθυγιεινό τρόπο ζωής στο μέλλον, όντας πλέον ενήλικοι. Να έχετε στο σπίτι πάντα υγιεινά τρόφιμα και να ενθαρρύνετε τα παιδιά να τα τρώνε όταν θέλουν να τσιμπήσουν κάτι. Ένα φρούτο ή ένας χυμός ή λίγοι ξηροί καρποί με σταφίδες ή ψωμί με μέλι είναι πολύ καλύτερες επιλογές από τα έτοιμα γλυκά που είναι γεμάτα με κορεσμένα λιπαρά και ζάχαρη.

Δραστηριότητες

Μην αφήνετε τα παιδιά να περνούν πολύ χρόνο σε καθιστικές δραστηριότητες. Τα παιδιά έχουν ανάγκη την σωματική άσκηση για να είναι υγιή. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός υγείας συνιστά 1 ώρα σωματικής δραστηριότητας καθημερινά για τα παιδιά. Και αυτό είναι το ελάχιστο! Ίσως θα πρέπει να ξανασκεφτείτε την δεύτερη ή τρίτη ξένη γλώσσα που φορτώνει το πρόγραμμά του. Θα ήταν πολύ καλύτερο για την σωματική και πνευματική του ανάπτυξη να ασχοληθεί με κάποιο ομαδικό σπορ.
Επίσης, καλό θα ήταν να μην περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους μπροστά στην τηλεόραση ή στο pc. Μπορείτε όλοι μαζί ως οικογένεια να πηγαίνετε βόλτες σε πάρκα, παιδικές χαρές ή ακόμα και γήπεδα και να χαίρεστε όλοι μαζί το παιχνίδι.
Η σωματική δραστηριότητα θα βοηθήσει τα παιδιά να διοχετεύσουν την ενέργειά τους εκεί, να απαλλαχθούν από το άγχος της καθημερινότητάς τους και να βελτιώσουν την υγεία τους. Και βέβαια μην ξεχνάτε πως είναι ένας καλός τρόπος να δεθείτε περισσότερο μαζί τους!

This entry was posted in Υγεία and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s