Monthly Archives: Ιανουαρίου 2011

Τροφές που προκαλούν πονοκέφαλο

Αν συχνά υποφέρετε από πονοκεφάλους και ημικρανίες, και βέβαια έχετε αποκλείσει τα παθολογικά αίτια,  ίσως θα έπρεπε να ρίξετε μια δεύτερη ματιά στην διατροφή σας, εκτιμούν οι ειδικοί. Αυτό βέβαια δεν είναι νέο. Είναι κάτι όμως που οι περισσότεροι από … Συνέχεια

Posted in Υγεία | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 1 σχόλιο

Σαλάτα με σολωμό

Μία εξαιρετικά υγιεινή συνταγή, πλούσια σε ωμέγα – 3 λιπαρά, πεντανόστιμη με ελάχιστες θερμίδες! Η σαλάτα αυτή αποτελεί ένα πλήρες γεύμα, πλούσιο σε υδατάνθρακες, βιταμίνες και μέταλλα. ΥΛΙΚΑ (για 2 άτομα) ● 100 γραμμάρια πλιγούρι ● 2 φιλέτα σολωμού ● … Συνέχεια

Posted in Συνταγές | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Σχολιάστε

Αρχίστε υγιεινή διατροφή σήμερα!

Η υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για να είμαστε υγιείς, να νιώθουμε καλά και να είμαστε γεμάτοι ενέργεια! Ξεκινήστε λοιπόν να τρώτε υγιεινά σήμερα κιόλας! 1.    Φάτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά Ο Παγκόσμιος Οργανισμός υγείας συνιστά να καταναλώνουμε τουλάχιστον … Συνέχεια

Posted in Διατροφή | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 1 σχόλιο

Πόσο πρέπει να γυμνάζομαι;

Ο διεθνής οργανισμός υγείας συνιστά 30 λεπτά άσκησης την ημέρα, για τουλάχιστον 5 φορές την εβδομάδα για τους ενήλικες. Για τα παιδιά, ο χρόνος αυτός είναι ο διπλάσιος. Δηλαδή, ένα υγιές παιδί θα πρέπει να είναι δραστήριο σωματικά για τουλάχιστον … Συνέχεια

Posted in Γυμναστική | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Σχολιάστε

Λίπος και διατροφή

Το λίπος έχει υψηλή θερμιδική αξία, συνεπώς η μεγάλη κατανάλωσή του μπορεί να οδηγήσει σε άυξηση βάρους και περιττών κιλών. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως όλα τα λιπαρά κάνουν κακό στην υγεία μας και πρέπει να τα αποφεύγουμε! Υπάρχουν διαφορετικοί … Συνέχεια

Posted in Διατροφή | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 10 Σχόλια

Ισορροπημένη διατροφή για vegans

Μία διατροφή vegan αποτελείται αποκλειστικά από τρόφιμα φυτικής προέλευσης. Όλα τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης συμπεριλαμβανομένων και των γαλακτοκομικών, αποκλείονται στη vegan διατροφή. Όποιος και αν είναι ο λόγος για τον οποίο επιλέξατε να γίνετε vegan, πρέπει να φροντίζετε να παίρνετε … Συνέχεια

Posted in Διατροφή | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Σχολιάστε

Μεθυσμένο κοτόπουλο light!

Μία ξεχωριστή συνταγή που μπορείτε να μαγειρέψετε και όταν θέλετε να ετοιμάσετε κάτι εντυπωσιακό για ξεχωριστές στιγμές. Έχει ελάχιστα λιπαρά και μόνο 285 θερμίδες ανά μερίδα, ενώ η γεύση του είναι μοναδική! ΥΛΙΚΑ (για 4 άτομα) ● 4 φιλέτα από … Συνέχεια

Posted in Συνταγές | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , | Σχολιάστε