Πώς να τρώω απ’έξω υγιεινά; (Μέρος 2ο)

3.    Αν παραγγείλετε πίτσα

Εδώ τα πράγματα είναι λίγο πιο δύσκολα, μιας και η πίτσα δύσκολα μπορεί να χαρακτηριστεί ως υγιεινή επιλογή. Επιλέξτε λεπτή ζύμη και αποφύγετε τα αλλαντικά και τα κρεατικά. Επίσης αποφύγετε τις πίτσες με λευκή σάλτσα. Προτιμάτε τις πιο απλές πίτσες με λίγα υλικά, οπως τομάτα, πιπεριά, μανιτάρια και να αποφεύγετε το έξτρα τυρί που θα σας φορτώσει με αρκετά κορεσμένα λιπαρά.

4.    Αν παραγγείλετε burger

Εδώ όλα εξαρτώνται από το πού θα παραγγείλετε το burger σας. Καλό θα ήταν να αποφύγετε τις αλυσίδες fast food που είναι γνωστές για το πλαστικό φαγητό τους. Τουλάχιστον να φάτε αληθινό κρέας και ψωμί και όχι πλαστικά τρόφιμα γεμάτα συντηρητικά!

Διαλέξτε ένα burger με κοτόπουλο. Προσοχή όμως! Το κοτόπουλο θα πρέπει να είναι ψητό και όχι τηγανιτό πανέ!

Αποφύγετε τα έξτρα υλικά και κρατήστε το burger σας όσο πιο απλό γίνεται. Το μπέϊκον και το τυρί που συχνά βάζουν στα burger θα σας φορτώσουν με λιπαρά και θερμίδες.

Προτιμήστε να συνοδεύσετε το burger σας με σαλάτα αντί για τηγανιτές πατάτες. Εάν δεν μπορείτε να αντισταθείτε σε μερικές πατάτες, τότε φροντίστε να φάτε και σαλάτα, καθώς θα βοηθήσει στην μείωση της χοληστερίνης στο αίμα σας, η οποία θα ανεβεί στα ύψη μετά από τις τηγανιτές πατάτες!

5.    Αν παραγγείλετε κρέπα

Εδώ τα πράγματα δυσκολεύουν, καθώς δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πόσα αλλά και τι είδους λίπη χρησιμοποιούνται από την κάθε κρεπερί για τις κρέπες. Αφού λοιπόν δεν μπορείτε να ξέρετε από τι είναι φτιαγμένη η ζύμη της κρέπας, τουλάχιστον φροντίστε να προσέξετε τι θα βάλετε μέσα.

● Για αλμυρή κρέπα:

Φροντίστε να αποφύγετε τα βαριά αλλαντικά όπως μπέϊκον, ζαμπόν, λουκάνικο και προτιμήστε τη γαλοπούλα ή το κοτόπουλο που είναι χαμηλά σε λιπαρά. Επίσης, αποφύγετε να βάλετε μέσα πατατάκια ή τηγανιτές πατάτες. Επιλέξτε αν έχετε τη δυνατότητα, τυρί με χαμηλά λιπαρά και φροντίστε να βάλετε και μερικά λαχανικά μέσα στην κρέπα σας όπως τομάτα, μανιτάρια κτλ.

● Για γλυκιά κρέπα:

Και σε αυτήν την περίπτωση προτιμήστε όσο πιο απλά και λιγότερα υλικά γίνεται. Μία απλή κρέπα με σοκολάτα ή σοκολάτα μπανάνα ή μαρμελάδα είναι η καλύτερη επιλογή.

This entry was posted in Διατροφή and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s