Τα πιο υγιεινά πρωινά!

Το πρωινό αποτελεί το πρώτο και πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία μας και η προετοιμασία του είναι πολύ πιο εύκολη και γρήγορη από ότι νομίζετε!

Οι άνθρωποι που τρώνε συστηματικά πρωινό έχουν λιγότερες πιθανότητες να είναι υπέρβαροι από όσους το παραλείπουν. Γι’αυτό εάν σκέφτεστε την σιλουέτα σας φροντίστε να τρώτε κάθε μέρα πρωινό και να αφιερώνετε λίγο χρόνο για την παρασκευή του. Ακόμα, έρευνες έχουν δείξει πως όσοι τρώνε πρωινό, τείνουν να αποδίδουν καλύτερα στις εργασίες τους είτε αυτές είναι σωματικές, είτε πνευματικές. Επίσης, δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα συγκέντρωσης και συμπεριφοράς.

Δεν σας αρκούν όλα αυτά για να ετοιμάσετε ένα λαχταριστό πρωινό αύριο το πρωί;
Παρακάτω θα βρείτε μερικές ιδέες για να κάνετε το πρωινό σας υγιεινό, χαμηλό σε λιπαρά και θερμίδες, νόστιμο και γρήγορο!

1.    Νιφάδες βρώμης με αποξηραμένα φρούτα.

Βάλτε σε ένα μπωλ 2 κουταλιές της σούπας Quaker, μερικές σταφίδες και λίγα αποξηραμένα βερύκοκα. Προσθέστε γάλα με χαμηλά λιπαρά ή άπαχο.

Οι νιφάδες βρώμης (τα γνωστά σε όλους μας Quaker) βοηθούν στην μείωση της χοληστερίνης και είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες. Ακόμα, αποδεσμεύουν ενέργεια στο σώμα σταδιακά και έτσι μένετε χορτάτοι για περισσότερη ώρα, χωρίς να πεινάτε. Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες και σας βοηθούν να πετύχετε τις 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών που πρέπει να παίρνετε την ημέρα, ενώ το γάλα σας προσφέρει το απαραίτητο για το σώμα ασβέστιο!

2.    Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης.

Φτιάξτε τοστ με βραστή γαλοπούλα, τυρί με χαμηλά λιπαρά ή cottage cheese, και ψωμί ολικής άλεσης.

Η γαλοπούλα είναι ιδιαίτερα χαμηλή σε λιπαρά, ενώ το ημίπαχο τυρί σας προσφέρει το απαραίτητο ασβέστιο, χωρίς τις θερμίδες και τα λιπαρά! Το ψωμί ολικής αλέσεως είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και σας κρατάει χορτάτους για περισσότερη ώρα.

3.    Γιαούρτι με φρούτα.

Πάρτε το αγαπημένο σας γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ή άπαχο και προσθέστε μία γενναία ποσότητα φρούτων της αρεσκείας σας κομμένα σε μικρά κομμάτια.

Το γιαούρτι είναι μία εξαιρετική τροφή και μπορείτε να βρείτε το αγαπημένο σας γιαούρτι άπαχο, χωρίς να στερείστε την γεύση του. Τα φρούτα παρέχουν στον οργανισμό τα απαραίτητα σάγχαρα ώστε να μπορέσετε να ξεκινήσετε με ενέργεια την ημέρα σας, ενώ επίσης είναι πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Με αυτόν τον τρόπο συμβάλλετε στις 5 μερίδες που χρειάζεστε κάθε μέρα!

4.    Ψωμί ολικής άλεσης με μέλι.

Το μέλι αποτελεί μία εξαιρετική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό. Δηλαδή ακριβώς ό,τι χρειάζεται το πρωί! Ακόμα, ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και προστατεύει από πολλές μορφές καρκίνου. Απλώστε το σε 2 φέτες ψωμιού ολικής άλεσης και θα έχετε ένα πλήρες και απολαυστικό πρωινό.

5.    Βραστά αυγά με ψωμί ολικής άλεσης.

Για όσους προτιμούν το αλμυρό πρωινό, μία καλή λύση είναι τα βραστά αυγά.
Βράστε 2 αυγά και συνοδεύστε τα με μία φέτα ψωμιού ολικής άλεσης.

Τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, βιταμίνες, μέταλλα και ασβέστιο. Υπάρχουν 9 είδη αμινοξέων που χρειάζεται το σώμα μας. Τα αυγά είναι από τις ελάχιστες τροφές που περιέχουν και τα 9 αυτά αμινοξέα! Το ψωμί ολικής άλεσης θα σας κρατήσει μακριά από πειρασμούς, μέχρι το μεσημεριανό σας γεύμα, αφού περιέχει φυτικές ίνες που σας φουσκώνουν για πολλή ώρα.

Καλή σας όρεξη!

This entry was posted in Διατροφή and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 απαντήσεις στο Τα πιο υγιεινά πρωινά!

  1. Παράθεμα: 5 Τρόποι για να μην σας πάρει από κάτω ο φετινός χειμώνας! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  2. Παράθεμα: 5 Τρόποι για να μην σας πάρει από κάτω ο φετινός χειμώνας! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  3. Παράθεμα: Αρχίστε υγιεινή διατροφή σήμερα! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  4. Παράθεμα: Μήπως θέτετε την υγεία του παιδιού σας σε κίνδυνο; | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  5. Παράθεμα: Πώς μπορώ να τρώω υγιεινά στο γραφείο; | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  6. Παράθεμα: Πώς μπορώ να τρώω υγιεινά στο γραφείο; | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  7. Παράθεμα: Τι να τρώτε για να έχετε πάντα ενέργεια! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  8. Παράθεμα: Tips για να τρώτε υγιεινά! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s