Λίγα λόγια για το 5 την ημέρα!

Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι μιας ισορροπημένης διατροφής και μας βοηθούν να παραμένουμε υγιείς. Γι’αυτό είναι σημαντικό να προσλαμβάνουμε αρκετά! Ο Παγκόσμιος οργανισμός υγείας συνιστά να τρώμε 400 γρ. την ημέρα φρούτα και λαχανικά. Αυτό ισοδυναμεί με 5 μερίδες την ημέρα. Με αυτόν τον τρόπο μειώνουμε τον κίνδυνο σοβαρών προβλημάτων υγείας όπως: καρδιακά επεισόδια, εγκεφαλικά, διαβήτη τύπου ΙΙ και παχυσαρκία.

Είναι πολύ εύκολο να εντάξουμε στη διατροφή μας 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα! Δεν χρειάζεται βέβαια να είμαστε με τη ζυγαριά στο χέρι συνεχώς ώστε να μετράμε γραμμάρια! Ας κάνουμε την ζωή μας πιο εύκολη! Αρκεί να ξέρουμε πως χοντρικά μία μερίδα ισοδυναμεί με μία χούφτα μας! π.χ 1 αχλάδι, μισή μπανάνα, 3-4 βερίκοκα, μερικές πιρουνιές σαλάτα κτλ. Δεν είναι δύσκολο!

10 Responses to Λίγα λόγια για το 5 την ημέρα!

  1. Pingback: Καταπολεμήστε το φούσκωμα! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  2. Pingback: Πένες με Τόνο! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  3. Μπράβο πολύ καλή δουλειά και πολύ χρήσιμα τα άρθρα σου. Εύχομαι να συνεχίσεις με το ίδιο κέφι. Με την ευκαιρία τις καλύτερες ευχές μου για το νέο έτος.

    Φιλικά,
    Γιώργος

  4. Εάν καταναλώνουμε περισσότερες από 5 μερίδες φρούτα την ημέρα είναι κακό;

    • 5tinimera says:

      Δεν είναι καθόλου κακό! Αρκεί να είναι ισορροπημένη η διατροφή μας και να μην βασίζεται αποκλειστικά σε φρούτα. Επίσης χρειάζεται λίγη προσοχή στο θερμιδικό ισοζύγιο ώστε να μην υπερβαίνουμε τις θερμίδες που χρειαζόμαστε!

  5. Βάσω says:

    Με βοήθησαν πολύ αυτά που γράφεις! Αλλά δεν ξέρω πια τι σώμα έχω! Κάποιες εφαρμογές που κατεβάζω λένε ότι πρέπει να βάλω κιλά κάποιες ότι είμαι μια χαρά! Δεν ξέρω τι να πιστέψω! Και που να τρέχω σε διατροφολόγους!

  6. Βάσω says:

    Να ρωτήσω και κάτι άλλο! Είμαι άνθρωπος που τρώω αρκετά γλυκά αλλά δεν βάζω κιλά καθόλου! Είναι κακό;

    • Ιωάννα says:

      Προφανως είσαι νέο κορίτσι κ έχεις καλό μεταβολισμό, Τα γλυκά όμως δεν πρεπει να τρώγονται συχνα κ σε μεγαλες ποσότητες πρώτον γιατι ανεβοκατεβάζουν το ζακχαρο (και τη διαθεσή σου) συνεχεια, το οποιον δεν είναι καλό για τη γενικότερη υγεια σου κ κυρίως για το μέλλον σου όσον αφορα το διαβήτη κ τη χοληστερίνη, δευτερον δεν έχουν τίποτα να σου προσφέρουν συνήθως από θρεπτικές ουσίες, τρίτον χαλάνε τα δοντακια, τεταρτον καταλαμβανουν το χώρο στο στομάχι σου κ μετα είμαι σίγουρη ότι δεν χωρανε για παράδειγμα οι 5 μερίδες φρουτων κ λαχανικών την ημέρα που θα σου διατηρήσουν την ομορφιά κ την υγεία σου. Ξανασκέψου το λοιπόν… γιατί κ οι αδύνατοι στο μέλλον τους μπορεί να έχουν αλλού είδους προβλήματα από την κακή διατροφή!! Με αγάπη, Ιωάννα Μπιζιώτα (ειδικός διατροφικών διαταραχών)

  7. Pingback: Τα πιο υγιεινά πρωινά | Ultra Running

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s