Τα παπούτσια της ζωής μου

Κάθε δρομέας αποκτά μία ιδιαίτερη σχέση με τα παπούτσια του. Για κάποιον περίεργο λόγο συνδέουμε τις σημαντικές δρομικές μας στιγμές με τα παπούτσια μας, λες και αυτά τρέχουν για εμάς!

Είναι ελάχιστα τα παπούτσια με τα οποία έχω δεθεί συναισθηματικά. Τα έχω όμως στην καρδιά μου και όσο και αν τα ταλαιπώρησα και πλέον τα έχω συνταξιοδοτήσει (δεν μου αρέσει να λέω ότι τα έχω αποσύρει στην αχρηστία), δεν τα πετάω ποτέ και πάντα όταν τα βλέπω νοσταλγώ τις ωραίες στιγμές που ζήσαμε μαζί.

ASICS 2140

asics 2140Το 2ο ζευγάρι πραγματικών δρομικών παπουτσιών που αγόρασα. Αρχικά προβληματίστηκα. Η αίσθησή τους ήταν πολύ διαφορετική από τα προηγούμενα παπούτσια μου. Η σόλα μου φάνηκε πολύ σκληρή και άκαμπτη. Γρήγορα όμως τα συνήθισα και με αυτά τα παπούτσια ολοκλήρωσα το πρώτο μου δομημένο προπονητικό πρόγραμμα. Έτρεξα τα πρώτα μου Long Runs, έτρεξα σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και είδα πολλές διαδρομές που δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα έβλεπα. Τέλος, με αυτά έτρεξα τον πρώτο μου αγώνα δρόμου, πετυχαίνοντας μία αρκετά καλή επίδοση! Με αυτά τα παπούτσια έγινα πραγματική δρομέας.

ASICS 2160

asics 2160Όταν ένα παπούτσι μου έχει κάτσει καλά δυσκολεύομαι να το αλλάξω. Και έτσι μετά το 2140-αφού το ξαναπήρα, συνέχισα να παίρνω την ίδια σειρά παπουτσιών, με τελευταίο το 2160. Τι να πω γι’αυτό το παπούτσι… Ήξερα ότι μου κάθεται καλά, αλλά αυτό δεν ήταν μόνο εργαλείο! Ήταν πανέμορφο! Ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά την αντίθεση του μωβ παπουτσιού με τα φούξια κορδόνια! Αν και όταν έτρεχα σε χώμα το χρώμα καλυπτόταν, δεν έπαψα ποτέ να τα θεωρώ όμορφα. Με αυτά, έβγαλα τον κύριο όγκο της προετοιμασίας του πρώτου μου μαραθωνίου. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα μαζί τους ήταν η μακρόστενη φουσκάλα στο πλάι της φτέρνας που με ταλαιπώρησε λίγο. Όμως έτρεξα πολλά και δύσκολα χιλιόμετρα μαζί τους και γι’αυτό τα έχω στην καρδιά μου!

BROOKS ADRENALINE GTS 12

Brooks Adrenaline GTS12Ό,τι και να πω για αυτά τα παπούτσια θα είναι λίγο! Λίγο καιρό πριν τον πρώτο μου μαραθώνιο έπρεπε να πάρω την σημαντική απόφαση σχετικά με το ποια παπούτσια θα φορέσω στον αγώνα. Δεν χωρούσε ρίσκο εδώ, οπότε πήγα στο Runners Corner στην Καλλιθέα για να βρω με σιγουριά το κατάλληλο παπούτσι για μένα. Ο Νίκος στο κατάστημα μου πρόσφερε μία εξαιρετική εμπειρία και παρόλο που γνώριζα ήδη τον τρόπο που πατάω, ασχολήθηκε μαζί μου για πολλή ώρα. Δοκίμασα διάφορα παπούτσια τρέχοντας στον διάδρομο και τελικά που πρότεινε αυτά. Τον εμπιστεύτηκα με κλειστά μάτια και είχα απόλυτο δίκιο! Τα έβγαλα καινούρια από το κουτί τους και έτρεξα ένα 30άρι Long run, παίρνοντας το ρίσκο, χωρίς να τα στρώσω πρώτα. Απίστευτη αίσθηση! Νόμιζα ότι πατούσα σε ουράνια τόξα και μονόκερους που πετάνε! Οι πόνοι που είχα σε όλες μου τις προπονήσεις εξαφανίστηκαν ως δια μαγείας και τα πόδια μου ένιωθαν ανάλαφρα!

Τα παπούτσια αυτά με έφεραν στον Καλλιμάρμαρο όρθια, γελαστή και ευτυχισμένη! Πώς να μην δεθώ μαζί τους;

Αυτά είναι μέχρι στιγμής λοιπόν τα παπούτσια με τα οποία απέκτησα ιδιαίτερη σχέση, και ελπίζω η λίστα αυτή να μεγαλώνει συνεχώς!

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

