Τα συμπράγκαλα του δρομέα

Καθώς βγήκα από το σπίτι-νύχτα ακόμα- για να πάω προς το αυτοκίνητο, για το εβδομαδιαίο Long Run κοιτάχτηκα με δέος: Πώς είσαι έτσι;

Τι κουβαλάει λοιπόν ο δρομέας που πάει για Long Run;

Έχουμε και λέμε:

1. Καφές στο χέρι σε πλαστικό ποτηράκι, κατά προτίμηση τα λευκά κακομοίρικα που βρίσκουμε στα σούπερ μάρκετ:
Απαραίτητη συνοδεία μέχρι να φτάσουμε στο σημείο που θα ξεκινήσουμε το Long Run μας.

2. Αλλαξιά ρούχα για όταν θα τελειώσουμε το Long Run και θα στάζουμε ιδρώτα, θα βρωμοκοπάμε και γενικά θα είμαστε μια ομορφιά.

3. Πολλά μπουκαλάκια με νερό, φτιαγμένα με τέτοιον τρόπο ώστε σε κάθε ώρα της προπόνησης να βρίσκουμε πάντα ένα στην κατάλληλη θερμοκρασία.
Αυτό πετυχαίνεται ως εξής: 1 μπουκαλάκι από το ψυγείο το οποίο είναι το πρώτο που θα καταναλωθεί. Τα υπόλοιπα έχουν πάγο, από λίγο έως πολύ, πράγμα που σημαίνει ότι τελευταίο θα καταναλωθεί αυτό με τον περισσότερο πάγο, που στο τέλος της προπόνησής μας θα παραμένει κρύο και απολαυστικό!

ισοτονικό4. Ισοτονικό.
Ένα μου είναι αρκετό συνήθως, αλλά ως κλασική Ελληνίδα παίρνω και δεύτερο σε περίπτωση που χρειαστεί!

5. Τζελάκια.
Δώσε χημεία στον λαό! Στις προπονήσεις τα αποφεύγω, στο 3ωρο όμως Long Run μου, πήρα ένα για να τσεκάρω ότι μου κάθεται καλά στο στομάχι. Εννοείται πως ως κλασική Ελληνίδα (ξανά), είχα μαζί μου 2-3.

6. Μπανάνα.
Για μετά το τέλος της προπόνησης όπου θα θέλουμε να φάμε τη μπανάνα, τα φλούδια και τη σακούλα ολόκληρη! Όπως ίσως μαντέψατε κουβαλάω δύο! Την μία την προσφέρω σε κάποιον άλλον πάντα!

7. Χαρτομάντηλα ή χαρτί υγείας.
ΠΑΝΤΑ. ΠΑΝΤΑ.

8. Κινητό τηλέφωνο.
Μην βρεθούμε σε κανα χαντάκι χωρίς να μπορούμε να ειδοποιήσουμε κάποιον! Επίσης χρησιμοποιείται και ως προπονητικό εργαλείο με το οποίο καταγράφουμε τα δεδομένα της προπόνησής μας.

9. MP3.
Γιατί 3 ώρες δεν περνάνε στα μουγκά.

10. Χρονόμετρο.
Για να βλέπουμε το πόσο βασανιστικά αργά περνάει ο χρόνος και πόσες ατελείωτες ώρες χρειάζεται ακόμα να τρέχουμε.

11. Καπέλο.
Για να ρουφάει τον ιδρώτα από το κεφάλι μας και να μην μπαίνει στα μάτια μας. Επίσης να μας προστατεύει από τον ήλιο (όταν βγει) ή από βροχή.

12. Γυαλιά ηλίου.
Για να μην φαίνεται στο βλέμμα μας η απελπισία, ο πόνος και ο βασανισμός και να το παίζουμε άνετοι.

13. Σακουλίτσα τροφίμων.
Για να βάλουμε μέσα τα ηλεκτρονικά μας, ώστε να μείνουν στεγνά από ιδρώτα στην τσέπη μας-η οποία θα σουρώσει.

Καλό Long Run να έχουμε!

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Μία απάντηση στο Τα συμπράγκαλα του δρομέα

  1. Ο/Η Ήλίας λέει:

    Εμένα το πρωι του long run μου αρέσει (και ειναι πιο γρηγορο μη μας βρει κι ο ηλιος) ενα κουτακι απο αυτα τα τυποποιημένα Icepresso (καποιο εχει και κακαο αν προτιμας). Καθώς δεν τρέχω σε βουνό, έχω μάθει όλα τα λάστιχα / βρυσες νερού στην διαδρομη κι απλα ξαναγεμιζω ενα μπουκαλακι και μη ξεχναμε και τις αγριοσυκιές που ολο και καποιο συκο θα εχουν ωριμο για φαγωμα οποτε και το 32αρι το βγαζω με μια μπαρα υδατανθρακων και νερακι.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s