Πράγματα που είχα ξεχάσει, και δεν ήθελα να ξαναθυμηθώ.

Εντυπωσιάστηκα με το πόσο εύκολα και αβίαστα πήρα την απόφαση φέτος να ξεκινήσω προετοιμασία για τον Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας. Το μυαλό και το σώμα φαίνεται πως είχαν απωθήσει πλήρως τις δυσάρεστες εμπειρίες της προετοιμασίας.

Πόσο εύκολα ξεχνάμε τελικά…

Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα είναι το πρωινό ξύπνημα από τα άγρια χαράματα για να βγω για τρέξιμο. Το νιώθω σαν το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο. Από την στιγμή που θα καταφέρω να σηκωθώ από το κρεβάτι μέχρι και που θα βγω από την πόρτα επαναλαμβάνω ασταμάτητα: Δεν θέλω να πάω, δεν θέλω να πάω, δεν θέλω να πάω.

Φέτος μάλιστα προχώρησα και ένα βήμα παραπέρα. Κατά τη διάρκεια της προπόνησης σκέφτομαι ότι θέλω να σταματήσω και να γυρίσω σπίτι. Έχω καταντήσει αηδία το ξέρω. Οι ώρες είναι πολλές όμως και το μυαλό πάντα αναρωτιέται ΓΙΑΤΙ; Γιατί το κάνω αυτό στον εαυτό μου; Τι κερδίζω; Τι ευχαρίστηση παίρνω;

running-is-hard-to-explainΔεν νιώθω πια το runners high, γυρίζω σπίτι κουρασμένη, κλείνουν τα μάτια μου από τις 10:00 το βράδυ. Δεν μου αρέσουν οι φουσκάλες στα πόδια μου, αηδιάζω αβάσταχτα όταν τις σκάω και αντί για υγρό βγάζουν αίμα (!), εκνευρίζομαι που έχω φάτσα κάρτα στο μπάνιο την κρέμα για τα συγκάματα, μου τη δίνουν όλα.

Ευτυχώς θυμάμαι τις μαγικές στιγμές που έζησα στον 30ο Κλασσικό Μαραθώνιο, την πρώτη στιγμή που αντίκρισα το Hilton, την τελική ευθεία, το Καλλιμάρμαρο… Και ανατριχιάζω, και διώχνω όλες τις κακές σκέψεις από το μυαλό μου γιατί θέλω ξανά να νιώσω αυτήν την ανατριχίλα και τα τόσα πολλά συναισθήματα.

Είχα την ελπίδα ότι θα ήταν πιο εύκολο φέτος. Δεν είναι.

Ή μήπως είναι;

Φέτος έχω τον στόχο μου ξεκάθαρο μπροστά στα μάτια μου. Φέτος γνωρίζω ότι όλη η προσπάθεια, όλες οι θυσίες αξίζουν!

Καλή μας προετοιμασία λοιπόν και φέτος! Με τα στραβά της, τα πάνω της και τα κάτω της!

Και ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά!

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

