Η διαδρομή της adidas running team 2013 μόλις ξεκίνησε…

adidas running team

Και ναι! Μετά από εβδομάδες αγωνίας το πολυπόθητο email ήρθε:

Με το παρόν μήνυμα και κατόπιν της αίτησής σου, επιβεβαιώνουμε τη συμμετοχή σου στην adidas running team 2013! 

Σε καλωσορίζουμε στην ομάδα και στο νέο πρόγραμμα για το 2013, γεμάτο από έντονες και ομαδικές adidas running εμπειρίες!

Στόχος μας φέτος είναι να έρθουμε ακόμα πιο κοντά, να κάνουμε περισσότερα πράγματα μαζί και να γίνουμε μια δεμένη ομάδα.

Θέλουμε να είμαστε…all in!

adidas-training

Για 4η συνεχόμενη χρονιά είμαστε μέσα! Μέσα σε μια δρομική ομάδα που μας προσφέρει
κάθε χρόνο όλο και περισσότερα!

Η συγκίνησή μου είναι μεγάλη και ανυπομονώ να ξαναζήσω την προετοιμασία, τις
προπονήσεις, τις συμβουλές και το γιορτινό κλίμα της ομάδας!

Η adidas running team είναι για εμένα συνώνυμη με τον Κλασσικό Μαραθώνιο Αθηνών. Μέσα από την ομάδα αυτή έτρεξα τον πρώτο μου αγώνα τρεξίματος και τον πρώτο μου Μαραθώνιο! Με τις προπονητικές συμβουλές και τα προγράμματα έγινα στην αρχή δρομέας και στη συνέχεια μαραθωνοδρόμος!

Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα εμπειρίες που έχω κερδίσει και ευχαριστώ για την φετινή
ευκαιρία που μου δίνετε!

adidas running team2

Όσα ευχαριστώ και να πω θα είναι λίγα! Η adidas running team έχει μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και χαίρομαι πολύ που συμπεριλαμβάνομαι και φέτος στην ομάδα!

Καλά τρεξίματα και εύχομαι να καταφέρουμε και φέτος να δώσουμε τελικό ραντεβού στο Καλλιμάρμαρο!

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

