Νέος Έρωτας: adidas adizero tempo 5

Καινούριο κοσκινάκι μου!

Στο τέλος κάθε προπόνησης με την Adidas Running Team γινόταν και μία κλήρωση όπου ένας άντρας και μία γυναίκα από την ομάδα κέρδιζαν από ένα ζευγάρι παπούτσια Adidas! Φαντάζεστε λοιπόν την χαρά μου όταν σε μία από τις προπονήσεις άκουσα το όνομά μου!

Πήγα περιχαρής μετά από λίγες ημέρες σε ένα κατάστημα Adidas για να διαλέξω τα παπούτσια που θα έπαιρνα. Πάντα οι επιλογές μου ήταν περιορισμένες λόγω του πατήματός μου (υπερπρηνισμός) και έτσι, αφού δοκίμασα άλλο ένα ζευγάρι, κατέληξα στα Adizero Tempo 5.  

Όμορφο παπούτσι, μου έκατσε αμέσως καλά στο πόδι. Μιας και ο Μαραθώνιος όμως ήταν πολύ κοντά δεν είχα την ευκαιρία να τα δοκιμάσω. Ο φόβος βλέπετε δεν με άφηνε να ξεφύγω ούτε στην πιο μικρή προπόνηση από τα δοκιμασμένα μου παπούτσια.

Η πρώτη μου προπόνηση μετά τον Μαραθώνιο

Σήμερα λοιπόν, κάπως αργοπορημένα είναι η αλήθεια, αποφάσισα επιτέλους πως δεν πάει άλλο το καθισιό και ήρθε η ώρα να κάνω το πρώτο μου τρέξιμο μετά τον Μαραθώνιο!

Άνοιξα την παπουτσοθήκη και κοίταξα περίλυπη τα παπούτσια που είχα φορέσει στον 30ο Κλασσικό Μαραθώνιο Αθηνών. Δεν μου πήγαινε καρδιά-μετά από όσα ζήσαμε μαζί- να τα φορέσω για ένα απλό, ταπεινό, χαλαρό μισαωράκι.

Άπλωσα λοιπόν το χέρι μου και έπιασα τα Adizero Tempo 5. Ήμουν αρκετά προβληματισμένη, το ομολογώ. Είχα ακούσει διάφορα και πίστευα πως ίσως δεν με βολέψουν. Δεν προσφέρουν τη μεγάλη προστασία που έχω συνηθίσει από τα άλλα μου παπούτσια και μιας και η καταπόνηση από το Μαραθώνιο είναι ακόμα πρόσφατη, φοβήθηκα πως θα έχω ενοχλήσεις.

Ξεκίνησα χαλαρά χαζεύοντας και είχα χαθεί στις σκέψεις μου.

Μετά από λίγο συνειδητοποίησα ότι ένιωθα πιο ελάφριά, πιο αέρινη! Τα παπούτσια μου έδιναν μία αίσθηση πιο ανάλαφρη, πιο minimal από ό,τι είχα συνηθίσει μέχρι τώρα. Η σόλα πιο χαμηλή από τα παπούτσια που φοράω πάντα, ελαφρώς σκληρή-όσο πρέπει, ο αερισμός του παπουτσιού άψογος, η εφαρμογή στο πόδι τέλεια! Και παρόλο που η καταπόνηση του Μαραθωνίου ήταν μεγάλη και είναι ακόμα νωπή, δεν ένιωσα την παραμικρή ενόχληση! Ενθουσιάστηκα.

Πέρασαν 20 λεπτά χωρίς να το καταλάβω και άρχισε να βρέχει. Η σόλα είχε την ιδανική συμπεριφορά στο βρεγμένο δρόμο.

Δεν ένιωσα στιγμή ανασφάλεια, δεν υπήρχε ούτε η παραμικρή υπόνοια γλιστρήματος! Πραγματικά άψογο.

Με νύχια και με δόντια κρατήθηκα να μην επιταχύνω. Τα Adidas Adizero Tempo σε παρακαλάνε να τα τρέξεις πιο γρήγορα. Όμως η λογική με κράτησε αυτήν τη φορά. Ο Μαραθώνιος είναι πολύ πρόσφατος ακόμα για να αρχίσω τις γρήγορες προπονήσεις.

Γύρισα σπίτι και τα ακούμπησα στη θέση τους με στοργή! Ένας νέος έρωτας γεννιέται! Επιφυλάσσομαι να τα τρέξω σε γρήγορη προπόνηση για να νιώσω πραγματικά τη διαφορά από τα παπούτσια με τα οποία έτρεχα μέχρι τώρα!

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

