Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια!

Θυμάμαι πριν λίγο καιρό, στην καρδιά της προετοιμασίας του Μαραθωνίου, που μου έλεγαν ότι το βράδυ πριν τον αγώνα κανένας δεν καταφέρνει να κοιμηθεί από την αγωνία και την προσμονή.
Και εγώ είχα πει –σίγουρη για τον εαυτό μου- ότι θα κοιμηθώ σαν πουλάκι! Και το πίστευα πραγματικά!

Μέχρι που ο καιρός άρχισε να πλησιάζει, ένας μικροτραυματισμός μου χτύπησε την πόρτα παραμονές του μαραθωνίου και άρχισε να μην με παίρνει ο ύπνος! Κι ακόμα έχουμε μία ολόκληρη εβδομάδα πριν τον αγώνα.

Τα βράδια δεν με παίρνει ο ύπνος, το μυαλό μου φτιάχνει συνεχώς σενάρια και δουλεύει υπερωρίες. Όσο και αν νυστάζω, με το που ακουμπάω το κεφάλι μου στο μαξιλάρι, αρχίζουν τα παρατράγουδα:

– Ε ψιτ, θα πας στον αγώνα τραυματισμένη και έχοντας χάσει τις τελευταίες 3 εβδομάδες της προπόνησης.
– Μα έβγαλα τον κύριο όγκο της προπόνησης, όλα θα πάνε καλά, έχασα μόνο το tapering δεν χάθηκε ο κόσμος.
– Καλά λες (πάλι καλά με ακούει πού και πού)
– Ας κοιμηθώ τώρα…
– Αμ δε! Θυμάσαι εκείνη τη ζώνη που αγόρασες για να βάλεις τα τζελάκια σου στον αγώνα; Λες να μην την σφίξεις καλά και να σου πέσει στον αγώνα;
– Μα, θα την σφίξω καλά, πώς θα πέσει;
– Κι αν τα τζελάκια σε πειράξουν στο στομάχι;
– Αφού έχω δοκιμάσει, δεν με πειράζουν. Να κοιμηθώ τώρα;
– Δεν νομίζω! Έχεις σκεφτεί ποια ρούχα θα φορέσεις στον αγώνα;
– Μπλούζα, κάλτσες, παπούτσια έχω αποφασίσει, μόνο το κολάν δεν ξέρω ακόμα, εξαρτάται από τον καιρό που θα κάνει
– Α τώρα που είπες «καιρό». Θα ψηθείς σκουλίκι, θα λιώσεις, θα τρέχεις με ζέστη και υγρασία θα βρίζεις σε όλο το δρόμο
– Το ξέρω, δεν πειράζει, αντέχω.
– Και το πρωί του αγώνα τι ώρα θα ξυπνήσεις, τι θα φας;
– ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ, έχω μία εβδομάδα μπροστά μου μη με βασανίζεις.
– ΧΑΧΑ κι ακόμα δεν είδες τίποτα!

Θα κοιμόμουν σαν πουλάκι… πού να ‘ξερα!

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

