Φράουλες: Ο θησαυρός της άνοιξης!

Η άνοιξη είναι πλέον και επίσημα εδώ και μας χαρίζει απλόχερα τα νόστιμα και ζουμερά της φρούτα και λαχανικά!
Οι φράουλες είναι από τα πιο αγαπημένα φρούτα όλων μας, καθώς σηματοδοτούν τον ερχομό της άνοιξης και έχουν και υπέροχη γεύση και πλούσιο άρωμα.
Εκτός από την ευχάριστη γεύση τους, οι φράουλες είναι πλούσιες σε βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες.

Διατροφικά στοιχεία της φράουλας

Οι φράουλες αποτελούν εξαιρετικό φρούτο για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος καθώς είναι χαμηλής θερμιδικής αξίας. Έχουν μόλις 32 θερμίδες τα 100 γραμμάρια!

Επίσης είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, ενώ περιέχουν ακόμα βιταμίνη Α, βιταμίνη D, βιταμίνη Ε, Βιταμίνη Κ και Βιταμίνη Β6.

Οι φράουλες είναι επίσης πλούσιες σε ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο, νάτριο και φθόριο. Ακόμα περιέχουν σίδηρο, ψευδάργυρο, μαγγάνιο και σελήνιο.
Οι φράουλες είναι επίσης μία πολύ καλή πηγή φυτικών ινών, που είναι απαραίτητες για τον οργανισμό μας.

Οφέλη για την υγεία από την φράουλα

Οι φράουλες έχουν έναν μοναδικό συνδυασμό αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονώδων θρεπτικών συστατικών. Τα οφέλη για την υγεία μας εντοπίζονται κυρίως σε τρεία βασικά σημεία:
Στην πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων, στην βελτίωση της ρύμισης του ζαγχάρου στο αίμα, και την πρόληψη του διαβήτη τύπου2, και την πρόληψη ορισμένων μορφών καρκίνου, όπως του παχέως εντέρου, του οισοφάγου, του μαστού και του τραχήλου της μήτρας.
Επίσης, οι φράουλες βοηθούν στην διατήρηση ενός υγειούς σωματικού βάρους και αποτελούν μία εξαιρετική επιλογή για όλους όσοι θέλουν να χάσουν βάρους και όσοι προσέχουν τη διατροφή τους.

Φέτος την άνοιξη λοιπόν φάτε φράουλες! Κάνουν καλό και έχουν υπέροχη γεύση!

This entry was posted in Διατροφή and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 απαντήσεις στο Φράουλες: Ο θησαυρός της άνοιξης!

  1. Ο/Η Πάνη λέει:

    Μήπως γνωρίζεις ποια άλλα φρούτα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C; έχω ακούσει πως το ρόδι για παράδειγμα, είναι καλύτερη επιλογή και από το πορτοκάλι! Ενδιαφέρομαι καθώς το δέρμα μου είναι περίεργο και δεν σηκώνει πολλή βοήθεια από κρέμες! συμπληρωματικά στην κληρονομικότητα είναι και τροφές με βιταμίνη C, ακούγεται πως βοηθούν!

  2. Παράθεμα: Γρανίτα Φράουλα Light | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s