Η πιο πετυχημένη περίπτωση απώλειας βάρους!

Ένα από τα πιο εύκολα πράγματα στον κόσμο είναι να ξεκινάς μία προσπάθεια να χάσεις τα περιττά κιλά σου και μετά από λίγο καιρό ισορροπημένης διατροφής και γυμναστικής να καταλήγεις να εγκαταλείπεις τις προσπάθειες και να ξανακυλάς στις παλιές κακές διατροφικές συνήθειες.

Το δύσκολο είναι να υιοθετήσεις τον υγιεινό τρόπο ζωής για πάντα και να αλλάξεις ολόκληρη την καθημερινότητά σου. Και επειδή ακριβώς είναι δύσκολο και ο περισσότερος κόσμος ξεκινάει αυτήν την προσπάθεια με λάθος τρόπο και για λάθος λόγους, αξίζει να αναγνωρίζουμε όσες προσπάθειες γίνονται σωστά και επιτυχημένα.

Έτσι λοιπόν θέλω να αφιερώσω αυτό το ποστ σε μία ιστορία που με εξέπληξε και θεωρώ πως είναι η πιο πετυχημένη περίπτωση απώλειας βάρους που έχω δει ποτέ!

«Ξεκινάω δίαιτα»

Είναι μια χιλιοειπωμένη φράση που την έχουμε ακούσει, αλλά και την έχουμε πει χιλιάδες φορές. Όταν την ακούω από γνωστούς και φίλους μπαίνει από το ένα αυτί και βγαίνει από το άλλο, καθώς ξέρω πλέον πολύ καλά πως ο «ενθουσιασμός» για την διατροφή και τη γυμναστική θα κρατήσει λίγες εβδομάδες και ως συνήθως θα ξεφουσκώσει.
Έτσι λοιπόν δεν έδωσα και ιδιαίτερη σημασία όταν πριν από έναν χρόνο βρέθηκα σε μια παρέα και μία κοπέλα ανακοίνωσε πως είχε ξεκινήσει διατροφή και γυμναστική. Η κοπέλα –πολύ νέα– είχε πολλά περιττά κιλά που σίγουρα επιβάρυναν την υγεία της. Το νεαρό της ηλικίας είναι σωτήριο σε αυτές τις περιπτώσεις, αποτελεί όμως και μια τεράστια παγίδα καθώς το άτομο θεωρεί πως η παχυσαρκία δημιουργεί μόνο αισθητικό πρόβλημα. Όλοι οι νέοι ανεξάρτητα από την φυσική τους κατάσταση θεωρούν πάντα πως είναι υγιείς.

Η παχύσαρκη κοπέλα λοιπόν είχε ξεκινήσει μία προσπάθεια για να χάσει κιλά. Είχε ξεκινήσει μια αρκετά ισορροπημένη διατροφή και είχε ξεκινήσει και γυμναστήριο όπου ο γυμναστής της είχε βγάλει ένα καλό πρόγραμμα. Της ευχήθηκα καλή επιτυχία, της είπα πως όλα όσα κάνει ακούγονται σωστά και ύστερα από εκείνο το βράδυ ξέχασα το θέμα εντελώς.

Ένα χρόνο μετά…

Ένα χρόνο μετά ξαναβρεθήκαμε μέσω των ίδιων κοινών γνωστών και…μου έφυγε το σαγόνι! Η κοπέλα έχει μείνει  η μισή! Προς έκπληξή μου συνεχίζει την προσπάθεια με υπομονή και επιμονή και έχει πλέον υιοθετήσει όλες τις σωστές διατροφικές συνήθειες. Τρώει σωστά και γυμνάζεται. Κατάφερε να αφήσει στο παρελθόν την άσχημη γεμάτη λιπαρά διατροφή και την καθιστική ζωή και αυτό αξίζει 1000 μπράβο!

Έχει ακόμα βέβαια αρκετά κιλά να χάσει, αλλά ο όγκος που έχει φύγει από πάνω της είναι τεράστιος! Τώρα πια είναι απλώς μια υπέρβαρη κοπέλα και σιγά σιγά ξαναγίνεται υγιής! Όπως πρέπει κάθε άνθωπος να είναι!

Γι’αυτό λοιπόν μην γίνεστε δέσμιοι των επιλογών σας. Μην αφήνετε τις επιλογές σας να σας κάνουν κακό και να επιβαρύνουν την πολύτιμη υγεία σας. Μπορεί να χρειάζεται πείσμα και υπομονή στην αρχή, όμως θα κερδίσετε μια ζωή γεμάτη υγεία, ενέργεια και χαρά! Είναι δύσκολο, αλλά δεν είναι ακατόρθωτο! Όλοι μπορούν να χάσουν τα περιττά κιλά τους!

This entry was posted in Δίαιτα and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 απαντήσεις στο Η πιο πετυχημένη περίπτωση απώλειας βάρους!

  1. Ο/Η Βίκυ Χρυσαφούδη λέει:

    Πιστεύω πως το κλειδί σε τέτοιες περιπτώσεις (είμαι κι εγώ μία από αυτές) είναι συνειδητά να αλλάξεις τις συνήθειές σου. Μέρα με τη μέρα. Μία συνήθεια, λένε, πως χρειάζεται 30 μέρες για να υιοθετηθεί. Πεισμώστε λοιπόν και μην κάνετε πίσω για κανένα λόγο. Α, και αν τύχει να κάνετε παρασπονδία, δεν πειράζει! Συνεχίστε ακάθεκτες!

  2. Ο/Η minimal λέει:

    ειμαι κι εγω μια απο αυτες.ειναι σαν να το γραφεις για εμενα στην παρουσα στιγμη που βρισκομαι που ειναι ο ενας χρονος μετα .εχει φυγει αρκετος ογκος απο πανω μου και εχω υιοθετησει ολες τις σωστες επιλογες στην διατροφη μου χωρις να σημαινει οτι δεν εχω κοινωνικη ζωη .απλα οπως εχετε πει και σε αλλα αρθρα οι επιλογες που μπορει να κανω σε μια ταβερνα ή ενα ουζερι γινονται μια φορα στο τοσο και δεν ειναι καθημερινες.γυμναζομαι μονη μου χωρις γυμναστηριο ή οργανα απλα με τα ποδαρακια μου οργωνοντας τους δρομους και τα παρκα.αν θελεις ολα γινονται.γνωστη κλισε φραση αλλα αληθινη.οπως αληθινη ειναι και η φραση «αν μπορει ο αλλος μπορεις κι εσυ» ετσι ειναι ομως.ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες.εφτασα κοντα στα 40 για να μπορεσω να κανω πραξη οσα διαβαζα τοσα χρονια για την σωστη διατροφη τις μη επεξεργασμενες τρφες οσο πιο κοντα στην κανονικη τους μορφη,πως να ξεχωριζω τα συστατικα στις ετικετες τορφιμων στο σουπερ μαρκετ,τι οφελη σου προσφερει η καθε τροφη .αισθανομαι υπερηφανη για τον εαυτο μου ,η διαθεση μου ειναι μονιμως καλη χωρις να πεφτει με τιποτα,οι σχεσεις μου με το αλλο φυλο ειναι πολυ καλυτερες,και γενικα αισθανομαι υγιης.και για να θυμισω σε καποιους τον επισημο ορισμο της υγειας «υγεια ειναι η σωματικη πνευματικη κοινωνικη ευεξια του ατομου και οχι η απουσια νοσου ή αναπηριας.και εγω πλεον ειμαι ΥΓΙΗΣ

  3. Ο/Η aggeliki λέει:

    μπράβο σε όλες σας. Εγώ ξεκίνησα μια δίαιτα έχασα 2 κιλά και τα πήρα αμέσως. Μετά κατάλαβα ότι δεν έχει νόημα να ταλαιπωρούμαι με δύσκολες και αναποτελεσματικές δίαιτες και αποφάσισα σήμερα να κάνω μια ισορροπημένη διατροφή. Τα αποτελέσματα θα σας τα πω μετά από ένα μήνα. φιλάκια και καλό κουράγιο σε όλους. Αγγελική.

  4. Ο/Η xristina λέει:

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ 20 ΧΡΟΝΩΝ 1,69 ΚΑΙ 100 ΚΙΛΑ! ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ 3 ΜΗΝΕΣ ΕΧΑΣΑ 8 ΚΙΛΑ! ΑΡΧΙΣΑ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΝΙΒΘΒ ΠΙΟ ΥΓΙΗΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ! ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ 20 ΚΙΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ! ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΕ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

