Πώς να διαλέξω γυμναστήριο; (Μέρος 2ο)

Ώρες αιχμής στο γυμναστήριο

Στα περισσότερα γυμναστήρια οι ώρες αιχμής είναι αργά το απόγευμα. Ξεκινάνε από τις 6 περίπου μέχρι και το βράδυ. Αυτό συμβαίνει γιατί ο περισσότερος κόσμος πηγαίνει γυμναστήριο μετά τη δουλειά. Όταν πάτε για να ζητήσετε πληροφορίες, φροντίστε να δείτε τον χώρο σε ώρες αιχμής. Πρέπει να σιγουρευτείτε πως ακόμα και τις ώρες που θα γίνεται χαμός από κόσμο, θα υπάρχουν ελεύθερα μηχανήματα και χώρος για να γυμνάζεστε άνετα. Είναι ό,τι χειρότερο να πρέπει να περιμένετε στην ουρά για έναν διάδρομο ή ένα μηχάνημα και σίγουρα αυτό θα σας αποτρέψει από το να πηγαίνετε.

Γυμναστές και προσωπικό

Αφιερώστε μερικά λεπτά για να μιλήσετε με τους γυμναστές και το προσωπικό του γυμναστηρίου πριν γραφτείτε. Είναι πολύ σημαντικό να νιώθετε άνετα μαζί τους και να είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετούν. Πρέπει να δείχνουν σίγουροι πως γνωρίζουν το αντικείμενό τους και πως έχουν όρεξη να ασχοληθούν με τον κάθε πελάτη. Αν ο τρόπος τους δεν σας αρέσει και δεν αισθάνεστε άνετα μην γραφτείτε στο γυμνασήριο, ακόμα και αν ο χώρος σας φαίνεται εξαιρετικός! Είναι μαθηματικά βέβαιο πως χωρίς την υποστήριξη του προσωπικού θα σας είναι δυσάρεστο να πηγαίνετε και αργά ή γρήγορα θα τα παρατήσετε.

Πελάτες του γυμναστηρίου

Μπορεί να μην το είχατε σκεφτεί ότι παίζει ρόλο, όμως τόσα χρόνια στα γυμναστήρια έχω μάθει αυτό: Ο υπόλοιπος κόσμος στο γυμναστήριο αποτελεί σημαντικό παράγοντα για το αν μας κάνει ο χώρος ή όχι. Μπείτε λοιπόν στον χώρο και παρατηρήστε προσεκτικά τον υπόλοιπο κόσμο που γυμνάζεται. Πρέπει να σκεφτείτε πώς θα νιώθετε γύρω τους όταν ο ιδρώτας θα τρέχει ποτάμι, τα ρούχα σας θα είναι χάλια, τα μαλλιά σας κολλημένα από τον ιδρώτα και το πρόσωπό σας κόκκινο! Θα ντρέπεστε; Θα θέλετε να ανοίξει η γη να σας καταπιει; Τότε διαλέξτε άλλο γυμναστήριο! Θα πρέπει οι υπόλοιποι πελάτες να μην σας δίνουν την εντύπωση ότι χαζεύουν τον υπόλοιπο κόσμο, ή σχολιάζουν ακατάπαυστα. Σε ένα γυμναστήριο για να είναι όλοι χαρούμενοι πρέπει να κοιτάνε ο καθένας τη δουλειά του. Στην προκειμένη περίπτωση την προπόνησή του.
Εσείς μπορεί να θέσετε βέβαια και άλλα κριτήρια. Ας πούμε μπορεί να νιώθετε άβολα μπροστά στους τεράστιους φουσκωτούς τύπους που σηκώνουν λυγισμένες μπάρες με άπειρα κιλά βγάζοντας κραυγές!
Ό,τι και αν σας κάνει να νιώθετε άσχημα, φροντίστε να μην το περιλαμβάνει το γυμναστήριο που θα επιλέξετε!

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s