Πώς μπορώ να τρώω υγιεινά στο γραφείο;

Οι ώρες που περνάμε στο γραφείο είναι πολλές και συχνά αγχωτικές. Σίγουρα είναι δύσκολο να κάνουμε τις σωστές διατροφικές επιλογές και πολλές φορές καταφεύγουμε σε λάθη που μας αφήνουν κουρασμένους, χωρίς ενέργεια και μακροπρόθεσμα οδηγούν σε αύξηση του βάρους μας. Τι μπορούμε όμως να κάνουμε όταν δεν έχουμε χρόνο και μας θερίζει η πείνα;
Το βασικό είναι να προγραμματίζετε τα γεύματά σας πριν πεινάσετε. Ας δούμε μερικά tips!

Πρωινό

Μην παραλείπετε να τρώτε πρωινό ΠΡΙΝ πάτε στη δουλειά! Ακόμα και όταν δεν έχετε χρόνο υπάρχουν λύσεις! Π.χ  Ένα μπωλ με quaker και γάλα δεν απαιτεί ούτε μισό λεπτό προετοιμασίας και θα σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια ενώ θα σας κρατήσει χορτάτους για αρκετές ώρες. Δείτε περισσότερες ιδέες για υγιεινά και λαχταριστά πρωινά.

Δεκατιανό

Μπορείτε να έχετε μαζί σας στη δουλειά κάποιο φρούτο. Τα μήλα πχ δεν χαλάνε και μπορείτε εύκολα να έχετε ένα στην τσάντα σας. Προσπαθήστε να μην έχετε στο γραφείο σας ανθυγιεινά και παχυντικά σνακ, καθώς όταν πεινάσετε θα είναι τα πρώτα που θα φάτε χωρίς δεύτερη σκέψη! Εφοδιάστε το γραφείο με υγιεινές τροφές όπως ωμοί, ανάλατοι ξηροί καρποί, φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα. Ένα φρούτο ή μια χούφτα σταφίδες θα σας χορτάσουν περισσότερο από ένα μπισκότο και είναι πολύ πιο υγιεινά.

Μεσημεριανό

Προσπαθήστε να έχετε προετοιμάσει κάτι από το σπίτι. Μία σαλάτα ή ένα σάντουιτς που εσείς έχετε φτιάξει είναι πολύ πιο υγιεινή επιλογή από οτιδήποτε θα πάρετε απ’έξω.

Απογευματινό

Αν το απόγευμα σας πιάσει λιγούρα, προσπαθήστε να μην καταφύγετε σε έτοιμα γλυκά. Και πάλι, ένα φρούτο ή μερικά αποξηραμένα φρούτα θα ικανοποιήσουν άμεσα την ανάγκη σας για γλυκό, ενώ οι φυτικές ίνες που περιέχουν θα σας χορτάσουν.

Ροφήματα στο γραφείο

Συνήθως πίνουμε αρκετά ροφήματα στο γραφείο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό μπορεί να αποδειχτεί επικίνδυνο για τη σιλουέτα μας, καθώς σε πολλά ροφήματα βρίσκονται κρυμμένες αρκετές θερμίδες! Αποφύγετε τα πολύπλοκα ροφήματα με γεύσεις, σιρόπια και σαντιγύ. Είναι προτιμότερο να ετοιμάζετε οι ίδιοι το ρόφημά σας και να προσπαθείτε να το φτιάχνετε απλό. Καλό θα ήταν να χρησιμοποιείτε άπαχο γάλα και όπου μπορείτε μέλι αντί για ζάχαρη-εάν είστε λάτρεις του γλυκού.

This entry was posted in Διατροφή and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s