Κέντρα αδυνατίσματος

Πήξαμε στα κέντρα αδυνατίσματος και καθημερινά γινόμαστε θύματα της σκληρής πολιτικής πωλήσεων που διαθέτουν.
Νομίζω πως θα ήταν καλύτερο να μάθαιναν οι εργαζόμενοι εκεί πώς να κάνουν σωστά τη δουλειά τους και τότε δεν θα χρειάζονταν όλα αυτά τα τεχνάσματα για να μας πείσουν να περάσουμε το κατώφλι τους!

«Ελάτε να σας κάνουμε ένα δωράκι», «κερδίσατε μία δωρεάν λιπομέτρηση», «σήμερα είναι η παγκόσμια μέρα κατά της παχυσαρκίας» (αλήθεια; Κάθε μέρα γιορτάζει η παχυσαρκία πια;!). Σίγουρα όλοι έχουμε ακούσει κατά καιρούς αυτές τις φράσεις είτε στο δρόμο είτε στο τηλέφωνο.

Μπορούμε να εμπιστευτούμε ένα κέντρο αδυνατίσματος;

Η προσωπική μου άποψη είναι πως όχι. Και είμαι απόλυτη σε αυτό. Η εμπειρία που είχα ήταν καταλυτική και ελαφρώς διασκεδαστική γι’αυτό και θα την μοιραστώ μαζί σας!

Από περιέργεια, πέρασα ένα βράδυ να παραλάβω το «δωράκι» μου: μία λιπομέτρηση και μία μέτρηση μεταβολισμού ή κάτι τέτοιο.
Δυστυχώς, γνώριζα πολύ περισσότερα για το σώμα μου από όσα μπορούσαν ποτέ να φανταστούν.

Για αρχή η λιπομέτρηση που μου έβγαλαν ήταν λάθος, αυξημένη κατά ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό! Για κακή τους τύχη έκανα λιπομετρήσεις τακτικά και γνώριζα ακριβώς το πού κυμαίνομαι. Στη συνέχεια επειδή το ποσοστό μου φάνηκε αστείο με έγδυσαν για να μου αποδείξουν πως κάπου θα υπάρχει περιττό λίπος και θα το βρούνε! Πραγματικά λυπήθηκα την κοπέλα η οποία είχε πέσει στα γόνατα με μια λάμπα προσπαθώντας να βρει το έξτρα λίπος που κατά τη λιπομέτρησή τους κουβαλούσα πάνω μου! Μάταια όμως! Αφού δεν είδε τίποτα πήρε το ύφος ειδικού και ξεστόμισε το εξής : Προφανώς το λίπος θα είναι εσωτερικά, μέσα στα όργανα!

Της εξήγησα πως σε άνθρωπο που γυμνάζεται συστηματικά δεν υπάρχει αυτό που μόλις είπε και προσπάθησα να της εξηγήσω την κατανομή του λίπους στο σώμα μας ανάλογα με τον τρόπο ζωής μας.  Γούρλωσε τα μάτια λέγοντας πως δεν το είχε ξανακούσει ποτέ!
Φυσικά και δεν το είχε ξανακούσει! Αν το γνώριζε δεν θα είχε ανάγκη να έχει 10 κράχτες έξω από το κατάστημα να σε παρακαλάνε να μπεις μέσα! Αν ήξερε τη δουλειά της…

Το κερασάκι στην τούρτα ήταν πως μου είπαν ότι δεν μεταβολίζω υδατάνθρακες και θα πρέπει να τους μειώσω δραστικά από τη διατροφή μου! Είπε σε άνθρωπο που ασχολείται με το τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων να κόψει τους υδατάνθρακες! Αυτό ήταν ό,τι πιο ανεύθυνο έχω ακούσει ποτέ. Δηλαδή αν εγώ δεν γνώριζα πώς λειτουργεί το σώμα μου και τι καύσιμα χρειάζεται, θα μπορούσα εύκολα να ακολουθήσω αυτή την συμβουλή, κάτι το οποίο θα ήταν άκρως επιβαρυντικό για την υγεία μου!

Έφυγα απογοητευμένη, καθώς περίμενα πως θα μπορούσαν να κάνουν τουλάχιστον μια απλή λιπομέτρηση σωστά. Ούτε αυτό όμως. Πραγματικά έφριξα με την ανευθυνότητα και την ασχετοσύνη τους.

Δεν θα εμπιστευόμουν ένα κέντρο αδυνατίσματος ούτε καν για να με ζυγίσει.

Προσοχή λοιπόν. Μπορεί αυτά τα κέντρα να φαίνονται οργανωμένα και οι εργαζόμενοι να αποπνέουν αέρα ειδικού, όμως το πιο πιθανό είναι πως είναι επικίνδυνα άσχετοι. Και τα θέματα της υγείας μας δεν τα εμπιστευόμαστε σε άσχετους.

This entry was posted in Δίαιτα, Υγεία and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 απαντήσεις στο Κέντρα αδυνατίσματος

  1. Ο/Η hotpaprika λέει:

    Πόσες φορές είχα ευχηθεί να έχω τις γνώσεις που έχεις και να πάω σε μία δωρεάν μέτρηση που μου κάνουν «δώρο» να τους κάνω ρόμπα! Πώς παίρνουν τις άδειες αυτά τα κέντρα;

    • Ο/Η 5tinimera λέει:

      Δυστυχώς το να τους κάνεις ρόμπα δεν είναι τόσο διασκεδαστικό όσο ακούγεται! Αρνούνται τα πάντα και συνεχίζουν το τροπάριό τους! Μόνο εκνευρισμό σου προκαλούν τελικά. Είναι απαράδεκτο!

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

