Τα μυστικά για επίπεδη κοιλιά!

Εάν είστε από τους άτυχους που έχουν κοιλίτσα, τότε σίγουρα θα έχετε δοκιμάσει διάφορες δίαιτες και προγράμματα γυμναστικής που υπόσχονται την τέλεια κοιλιά.
Και λέω «άτυχους» καθώς το αισθητικό πρόβλημα της κοιλιάς δεν είναι τίποτα μπροστά στους κινδύνους που εγκυμονεί για την υγεία σας η συσσώρευση λίπους στην κοιλιακή χώρα.

«Οι κοιλιακοί χτίζονται στην κουζίνα»

Είναι ένα από τα μεγαλύτερα κλισέ που πραγματικά έχω βαρεθεί να ακούω! Ήρθε η ώρα οι απανταχού γυμναστές, διατροφολόγοι, μπουρδολόγοι να σταματήσουν να το αναπαράγουν! Αν δεν έχετε σκοπό να κάνετε κοιλιακούς στο πάτωμα της κουζίνας, τότε ΟΧΙ, οι κοιλιακοί μύες δεν χτίζονται στην κουζίνα! Πιστέψτε με δεν ισχύει κάτι το τόσο διαφορετικό για τους κοιλιακούς από ό,τι για τις άλλες μυικές ομάδες. Οι μύες χτίζονται μέσα από την άσκηση και ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ με τη βοήθεια της διατροφής.

Τι σημαίνει αυτό;

Σημαίνει πως μπορείτε να κάνετε άπειρους κοιλιακούς και να έχετε υπέροχα χτισμένους κοιλιακούς μύες, εάν όμως έχετε παραπανίσιο λίπος να τους καλύπτει από πάνω, τότε δεν θα τους δείτε ποτέ.
Αντίστοιχα, μπορείτε να κάνετε άψογη διατροφή και να μην έχετε παραπάνω λίπος από το κανονικό, εάν όμως δεν έχετε χτίσει τους μύες σας με γυμναστική, τότε δεν θα φουσκώνει μεν η κοιλιά σας, αλλά και δεν θα είναι ποτέ όπως την ονειρεύεστε.

Για επίπεδη κοιλιά

Το μυστικό είναι ένα, γνωστό και χιλιοειπωμένο: Γυμναστική και σωστή ισορροπημένη διατροφή.
Ένα σωστά δομημένο πρόγραμμα γυμναστικής με συνδυασμό αερόβιας άσκησης, ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού (κοιλιακών και ραχιαίων) και ασκήσεων με βάρη αποτελεί το πιο δυνατό σας εργαλείο για την απόκτηση του κορμιού που πάντα ονειρευόσασταν.
Αυτό βέβαια θα πρέπει πάντα να συνδυάζεται με σωστή διατροφή αποτελούμενη από φρούτα, λαχανικά, τρόφιμα ολικής άλεσης, καλά λιπαρά και άπαχο κρέας και ψάρι.

Γονίδια: Ο ανίκητος «εχθρός»

Ο βασικός παράγοντας όμως που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι τα γονίδια που κουβαλάμε. Μην γελαστείτε: ο σωματότυπος δεν αλλάζει ούτε με την άσκηση, ούτε με τη διατροφή. Αυτό σημαίνει πως εάν συσσωρεύετε λίπος στην κοιλιά σας, τότε η κοιλιά θα είναι το τελευταίο σημείο που θα δείτε να χάνεται και το πρώτο που θα φουσκώσει μόλις πάρετε λίγο βάρος. Ξέρω, μοιάζει αδικία, αλλά τα γονίδια δεν τα επιλέγουμε και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθούμε για το καλύτερο σύμφωνα με τον σωματότυπό μας.
Προσπαθήστε λοιπόν να μην θέτετε παράλογους στόχους όσον αφορά το σώμα σας και να προσπαθείτε συνειδητά για το καλύτερο που μπορείτε χωρίς να έχετε αυταπάτες πως όλοι μας μπορούμε να γίνουμε σαν τα μοντέλα των περιοδικών.

Μάθετε να σέβεστε και να καλομεταχειρίζεστε το σώμα σας και αυτό θα σας το ανταποδώσει και με το παραπάνω!

About these ads
This entry was posted in Γυμναστική, Δίαιτα, Διατροφή and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Τα μυστικά για επίπεδη κοιλιά!

  1. newagemama says:

    H τελευταία σου ατάκα “Μάθετε να σέβεστε και να καλομεταχειρίζεστε το σώμα σας και αυτό θα σας το ανταποδώσει και με το παραπάνω!” είναι όλα τα λεφτά και το κλειδί της επιτυχίας.
    Ευχαριστώ, η ανάρτησή μου σήμερα συμβαδίζει κατά κάποιο τρόπο με τη δική σου!

    http://newagemama.com

  2. mulan says:

    εχει καμια σχεση αν πινεις λεμοναδα?

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s