Πώς να μην ξαναπάρετε τα κιλά που χάσατε

Εάν κατά καιρούς ακολουθείτε δίαιτες και χάνετε βάρος μόνο και μόνο για να το δείτε να επιστρέφει ξανά πάνω σας, τότε σίγουρα κάνετε κάτι λάθος!

Οι περισσότεροι άνθρωποι που χάνουν κιλά και τα ξαναπαίρνουν συνήθως κατηγορούν τον εαυτό τους για αυτό. Και εκεί βρίσκεται το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε! Διότι αν ξαναπαίρνετε το βάρος που χάσατε, τότε δεν φταίει κάποιο λάθος που κάνατε μετά το πέρας της δίαιτας που ακολουθήσατε, αλλά η ίδια η δίαιτα που ακολουθήσατε.

Αντί λοιπόν να κατηγορείτε τον εαυτό σας που ξαναπαχαίνετε, κατηγορήστε τη δίαιτα που ακολουθήσατε για να χάσετε τα κιλά. Η μέθοδος που ακολουθήσατε για να χάσετε βάρος ευθύνεται για το γεγονός ότι δεν μπορείτε να παραμείνετε στα νέα σας κιλά.

Γιατί ξαναπαίρνω το βάρος που έχασα;

Αν λοιπόν βρίσκεστε κι εσείς στην θέση να αναρωτιέστε γιατί ξαναπήρατε τα κιλά που χάσατε με τόση προσπάθεια ήρθε η ώρα να μάθετε πως αυτό συμβαίνει επειδή ακριβώς καταβάλλατε πολύ μεγάλη προσπάθεια! Το πιο πιθανό είναι πως ακολουθήσατε κάποια δίαιτα αστραπή ή κάποια δίαιτα από αυτές που κυκλοφορούν κατά καιρούς ως δημοφιλείς δίαιτες επωνύμων.

Με τις δίαιτες αστραπή αλλάζετε ριζικά τη διατροφή σας, με αποτέλεσμα μόλις χάσετε τα επιθυμητά κιλά να καταφεύγετε και πάλι στις παλιές διατροφικές σας συνήθειες. Έτσι σύντομα όχι μόνο ξαναπαίρνετε τα κιλά που χάσατε, αλλά συχνά παχαίνετε και περισσότερο!

Πώς να μην ξαναπαχύνετε

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο. Κλισέ μπορεί να σκεφτείτε, αλλά σε αυτήν την περίπτωση ισχύει 100%. Το κλειδί στο να καταφέρετε να διατηρήσετε το επιθυμητό σας βάρος βρίσκεται στο να κάνετε αλλαγές στην καθημερινότητά σας που να μπορείτε να διατηρήσετε για όλη σας τη ζωή.

Μην βιάζεστε να χάσετε τα περιττά κιλά σας. Αν θέλετε να το κάνετε σωστά και να διατηρήσετε το ιδανικό σας βάρος για πάντα, θα πρέπει να υιοθετήσετε σταδιακά μικρές αλλαγές στη διατροφή και στην άσκησή σας και να τις κρατήσετε για πάντα!

Μπορείτε να ξεκινήσετε απλά με το να αλλάξετε τα σνακ που τρώτε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πχ. αντί για ένα μπισκότο, φάτε ένα φρούτο. Μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε μία σωματική δραστηριότητα. Και πάλι δεν είναι ανάγκη να λιώσετε από την πρώτη μέρα στο γυμναστήριο! Ξεκινήστε με έναν περίπατο με γρήγορο περπάτημα.

Εμπλουτίστε σιγά σιγά τη διατροφή σας με φρούτα και λαχανικά και δώστε χρόνο στον εαυτό σας να συνηθίσει την υγιεινή διατροφή. Μην το βλέπετε σαν τιμωρία ή σαν κάτι προσωρινό! Ο υγιεινός τρόπος ζωής είναι μόνιμος και ευχάριστος, όχι αγγαρεία!

This entry was posted in Δίαιτα and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s