Πώς να τρώω απ’έξω υγιεινά; (Μέρος 1ο)

Είναι αρκετές οι φορές που γυρνώντας από τη δουλειά το βράδυ δεν έχουμε καμία όρεξη να ετοιμάσουμε κάτι να φάμε και καταφεύγουμε στην παραγγελία φαγητού απ’έξω. Παρόλο που οτιδήποτε φτιάχνουμε εμείς οι ίδιοι είναι πιο υγιεινό από αυτό που θα παραγγείλουμε απ’έξω, υπάρχουν τρόποι να κάνουμε το delivery λίγο καλύτερη επιλογή και να το απολαύσουμε χωρίς πολλές τύψεις.

1.    Προτιμήστε μαγειρεμένο φαγητό

Ευτυχώς ζούμε στην Ελλάδα και έχουμε αυτήν τη δυνατότητα. Υπάρχουν αρκετά μαγειρεία σε κάθε γειτονιά, όπου μπορείτε να βρείτε ό,τι πιο κοντινό στο σπιτικό φαγητό. Οι επιλογές εκεί είναι αρκετές και μπορούν να ικανοποιήσουν τις εκάστοτε ορέξεις σας. Σίγουρα δεν θα είναι σαν το φαγητό της μαμάς, όμως φαίνεται πως το φαγητό εκεί προετοιμάζεται σωστά, δεν είναι πλαστικό και δεν περιέχει συντηρητικά. Μην ξεχνάτε να συνοδεύετε το φαγητό σας με σαλάτα. Έτσι θα πλησιάζετε τον στόχο των 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών την ημέρα.

2.    Αν παραγγείλετε σουβλάκια

Δεν είναι πολλοί αυτοί που μπορούν να αντισταθούν στο λαχταριστό σουβλάκι! Είναι για πολλούς η Νο1 επιλογή για delivery.

Πώς μπορεί να γίνει πιο υγιεινό το σουβλάκι:

Ζητήστε αλάδωτη πίτα. Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο γλυτώνετε τις πολλές θερμίδες του λαδιού, αλλά αποφεύγετε και τα αμφιβόλου προελεύσεως λίπη που χρησιμοποιούν τα σουβλατζίδικα. Έτσι, δεν έχετε τον φόβο κατανάλωσης κορεσμένων λιπαρών ή τρανς λιπαρών.

Προτιμήστε καλαμάκι κοτόπουλο. Το κοτόπουλο έχει φυσικά χαμηλότερη περιεκτικότητα σε λίπος. Έτσι, το σουβλάκι σας θα γίνει πιο ελαφρύ, με λιγότερες θερμίδες.

Αποφύγετε τις έτοιμες σως. Οι σως που συνήθως συνοδεύουν το κοτόπουλο στα σουβλατζίδικα αποτελούνται από μαγιονέζα. Αντί αυτών, προτιμήστε το παραδοσιακό μας τζατζίκι που φτιάχνεται με γιαούρτι!

Ζητήστε να μην σας βάλουν αλάτι. Τα κρέατα στο σουβλάκι είναι συνήθως αλατισμένα από πριν. Το αλάτι που βάζουν από πάνω είναι πολύ και υπερβολικό. Διαβάστε πώς το αλάτι μπορεί να επιβαρύνει την υγεία μας.

Αποφύγετε τις τηγανιτές πατάτες, οι οποίες ρουφούν αρκετό λάδι –από αμφιβόλου προελεύσεως λίπη όπως λέγαμε και πριν- και αυτό τις κάνει ανθυγιεινές και παχυντικές. Προτιμήστε μία φρέσκια σαλάτα για να συνοδεύσετε το σουβλάκι σας. Θα σας χορτάσει καλύτερα και το σώμα σας θα σας ευγνωμονεί!

This entry was posted in Διατροφή and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Μία απάντηση στο Πώς να τρώω απ’έξω υγιεινά; (Μέρος 1ο)

  1. Παράθεμα: Tips για να τρώτε υγιεινά! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s