Αερόβια άσκηση και αδυνάτισμα

Αφορμή για αυτό το ποστ στάθηκε ένας διάλογος που άκουσα πριν λίγες ημέρες στο γυμναστήριο. Νεαρή κοπέλα έπαιρνε πληροφορίες για τα προγράμματα που προσφέρει το γυμναστήριο και καθώς η γυμνάστρια της εξηγούσε με κάθε λεπτομέρια το κάθε τι, η κοπέλα την έκοψε λέγοντας: «Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η αερόβια άσκηση γιατί δεν θέλω να χάσω κιλά». Αυτό που με εξέπληξε ακόμα περισσότερο ήταν η αντίδραση της γυμνάστριας η οποία ήταν η… σιωπή!
Με αυτήν την σιωπή όμως ήταν σαν να συμφωνούσε με τη δήλωση που μόλις είχε ακούσει. Αποχώρησα χωρίς να επέμβω φυσικά γιατί όπως λέει ο σοφός λαός: μην φυτρώνεις εκεί που δεν σε σπέρνουν!

Όμως αυτό που είχα ακούσει συνέχισε να με τρώει και μετά από μια μικρή έρευνα σε φίλους και γνωστούς, ανακάλυψα πως σχεδόν όλοι οι άνθρωποι έχουν αυτήν την ψευδαίσθηση! Είναι εντυπωσιακό πραγματικά! Ο περισσότερος κόσμος θεωρεί πως η αερόβια άσκηση οδηγεί αποκλειστικά σε μείωση του σωματικού βάρους!

Let’s get things straight…

Για όλους τους αδύνατους που φοβούνται πως θα χάσουν κι άλλο βάρος με την άσκηση: Εκτός και αν ως αερόβια άσκηση ορίζετε το να ξυπνάτε στις 6 το πρωί και να τρέχετε για 2-3 ώρες πριν τη δουλειά, ή να κάνετε 2 ώρες ποδήλατο, ή κολύμπι, τότε σε κάθε άλλη περίπτωση, είναι μαθηματικά βέβαιο πως δεν θα δείτε μαγικά να εξαφανίζονται κιλά από πάνω σας! Κάνοντας μισή ώρα διάδρομο στο γυμναστήριο, ή ελλειπτικό ή στατικό ποδήλατο το μόνο που θα βελτιώσετε θα είναι το καρδιοαναπνευστικό σας σύστημα.

Όπως έχω ξαναπεί μέσα από αυτό το blog, η γυμναστική μόνη της δεν αποτελεί εργαλείο για χάσιμο βάρους. Πρέπει πάντα να συνδυάζεται με σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Μπορείτε για περισσότερες πληροφορίες να δείτε εδώ.

Για όσους δεν θέλουν να χάσουν βάρος:

Η γυμναστική είναι τρόπος ζωής. Χαρίζει υγεία και ευεξία, κάτι που όλοι μας έχουμε ανάγκη. Εάν είστε από αυτούς που δεν έχουν περιττά κιλά ή αν είστε ελλειποβαρείς, η γυμναστική μπορεί να σας προσφέρει πολλά, χωρίς να χάσετε βάρος. Το πιο πιθανό μάλιστα είναι πως θα δείτε τη ζυγαριά να ανεβαίνει λίγο καθώς θα αποκτάτε περισσότερη μυική μάζα!

Η αερόβια άσκηση προσφέρει δυνατότερο καρδιαγγειακό σύστημα και πνεύμονες και προφυλάσει από πολλά χρόνια νοσήματα, όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτης τύπου 2 και εγκεφαλικά. Δεν σας φτάνουν όλοι αυτοί οι λόγοι για να ξεκινήσετε σήμερα κιόλας;

Μην ξεχνάτε πως αν δεν έχετε περιττό λίπος στο σώμα σας, τότε δύσκολα θα χάσετε κιλά και θα πρέπει να μειώσετε αισθητά την πρόσληψη θερμίδων, αλλά και να γυμναστείτε σχεδόν εξοντωτικά και με συγκεκριμένο τρόπο για να τα καταφέρετε.

Οπότε μην ανησυχείτε! Εάν είστε ήδη αδύνατοι, το μόνο που θα παρατηρήσετε στο σώμα σας με τη γυμναστική είναι μια πολύ καλύτερη εικόνα! Ένα σώμα πιο σφιχτό, πιο δυνατό, γεμάτο ενέργεια και υγεία!

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 απαντήσεις στο Αερόβια άσκηση και αδυνάτισμα

  1. Ο/Η newagemama λέει:

    Πολύ ωραίο ποστ. Γράψε κάτι για μας που θελουμε να χάσουμε μόνο κοιλίτσα και όχι κάτι άλλο! Πώς να το βοηθήσουμε το σύστημα?

  2. Ο/Η Tasos 30fyllou λέει:

    100% συμφωνω με ολα τα παραπανω. Μαγικες φορμουλες δεν υπαρχουν.
    Η γυμναστικη σε βοηθαει να κανεις καποιες καυσεις και να κουνηθει ο μεταβολησμος σου.Δεν πας να χτυπιεσαι ……αμα δεν αλαξεις συνηθειες , διατροφη και τροπο σκεψης κλαυτα χαραλαμπε.

    http://fit-4-all.blogspot.com/2011/02/blog-post_08.html

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s