Σαλάτα με σολωμό

Μία εξαιρετικά υγιεινή συνταγή, πλούσια σε ωμέγα – 3 λιπαρά, πεντανόστιμη με ελάχιστες θερμίδες! Η σαλάτα αυτή αποτελεί ένα πλήρες γεύμα, πλούσιο σε υδατάνθρακες, βιταμίνες και μέταλλα.

ΥΛΙΚΑ (για 2 άτομα)

● 100 γραμμάρια πλιγούρι
● 2 φιλέτα σολωμού
● 200 γραμμάρια μπρόκολο
● ½ ρόδι
● Χυμός 1 λεμονιού
● 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
● Αλάτι, πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε μία κατσαρόλα βράζετε το πλιγούρι μαζί με το μπρόκολο, μέχρι να ετοιμαστούν. Αλατοπιπερώνετε τον σολωμό και τον ψήνετε στον φούρνο στους 180 βαθμούς κελσίου για περίπου 10 λεπτά μέχρι να ψηθεί.
Σουρώνετε το πλιγούρι με το μπρόκολο για να φύγει το νερό και τα ανακατέβετε σε ένα μπωλ, μαζί με το ρόδι, το ελαιόλαδο και τον χυμό λεμονιού.
Σερβίρετε και τοποθετείτε από πάνω τον σολωμό.

Καλή επιτυχία και καλή σας όρεξη!

Advertisements
This entry was posted in Συνταγές and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s