Πόσο πρέπει να γυμνάζομαι;

Ο διεθνής οργανισμός υγείας συνιστά 30 λεπτά άσκησης την ημέρα, για τουλάχιστον 5 φορές την εβδομάδα για τους ενήλικες. Για τα παιδιά, ο χρόνος αυτός είναι ο διπλάσιος. Δηλαδή, ένα υγιές παιδί θα πρέπει να είναι δραστήριο σωματικά για τουλάχιστον 1 ώρα την ημέρα.

Στην πράξη όμως, η μισή ώρα γυμναστικής μπορεί να μην είναι εφικτή για όλους. Το πόσο λοιπόν θα γυμνάζεστε και με ποια ένταση εξαρτάται από την ηλικία σας, το σωματικό σας βάρος και βέβαια την φυσική σας κατάσταση.

Εάν είσαστε για πολύ καιρό αδρανείς και θεωρείτε τον εαυτό σας αγύμναστο, μην ανησυχείτε! Το ανθρώπινο σώμα είναι ένας εκπληκτικός μηχανισμός που συγχωρεί γρήγορα τα λάθη του παρελθόντος και βελτιώνεται άμεσα. Ακόμα και αν ξεκινήσετε από μηδενική βάση, τα αποτελέσματα που θα δείτε από τη γυμναστική θα είναι άμεσα και εντυπωσιακά.

Γυμναστική και εξάντληση

Μπρος στα κάλλη τι είν’ο πόνος, λέει ο σοφός λαός. Με την σωματική άσκηση όμως κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται να ισχύει. Πολλοί από εμάς σχετίζουμε τη γυμναστική με μυικούς πόνους, εξαντλητικό λαχάνιασμα και μία γενική ταλαιπωρία. Αυτή η διαστρεβλωμένη εικόνα που έχουμε για την άσκηση μας απωθεί από το να εντάξουμε τη γυμναστική στη ζωή μας. Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι.

Η σωματική άσκηση είναι ένας όρος που δεν μπορεί να κλειστεί στους τοίχους ενός γυμναστηρίου! Είναι κάτι πιο γενικό. Ανάλογα με το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης, άσκηση για εσάς μπορεί να αποτελεί ένας περίπατος με γρήγορο περπάτημα ή μία χαλαρή βόλτα με το ποδήλατο και τους φίλους σας!

Οποιαδήποτε δραστηριότητα σας κάνει να ζεσταίνεστε ελαφρά και να αυξάνετε τον ρυθμό της αναπνοής σας μετράει ως άσκηση.

Για να δείτε περισσότερους τρόπους εναλλακτικής γυμναστικής μπορείτε να διαβάσετε εδω και εδω.

Πόση ώρα πρέπει να γυμνάζομαι;

30 λεπτά άσκησης την ημέρα, αποτελεί τον ιδανικό ελάχιστο χρόνο που πρέπει να γυμνάζεστε για να απολαμβάνετε τα οφέλη της άσκησης και να θωρακίσετε την υγεία σας.
Δεν χρειάζεται όμως να ξεκινήσετε κάνοντας 30 λεπτά γυμναστική μαζεμένα. Μπορείτε να χωρίσετε την μισή ώρα σε μικρότερους χρόνους μέσα στην ημέρα.
Μπορείτε π.χ, να κάνετε δύο περιπάτους των 15 λεπτών ή ακόμα και τρία δεκάλεπτα από την αγαπημένη σας δραστηριότητα. Όσο η φυσική σας κατάσταση θα βελτιώνεται, θα ανακαλύψετε πως θα αναζητάτε όλο και περισσότερες δραστηριότητες και θα θέλετε να γυμνάζεστε όλο και περισσότερο!

Μην αργείτε λοιπόν! Σηκωθείτε από τον καναπέ και ξεκινήστε με το πιο απλό: Μια βόλτα!

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s