Ακτινίδιο: «βόμβα» βιταμινών!

Το ακτινίδιο είναι ένα φρούτο γεμάτο βιταμίνες και πολύτιμα για το σώμα μας στοιχεία. Τρώγεται ευχάριστα όλο το χρόνο και ένα μόλις ακτινίδιο μετράει για μία ολόκληρη μερίδα από τις 5 την ημέρα που πρέπει να καταναλώνετε από φρούτα και λαχανικά!

Διατροφικά στοιχεία του ακτινίδιου:

Τα ακτινίδια είναι πλούσια σε Κάλιο. Μάλιστα περιέχουν την ίδια ποσότητα Καλίου που βρίσκουμε και στις μπανάνες. Ακόμα είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Με ένα μόνο ακτινίδιο, υπερκαλύπτετε την συνιστώμενη ημερίσια ποσότητα βιταμίνης C! Μπορεί τα πορτοκάλια να είναι γνωστά για την περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη C, όμως τα ακτινίδια την περιέχουν σε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα.

Τα ακτινίδια είναι επίσης εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, αλλά και βιταμίνης Ε, που είναι απαραίτητες για λαμπερή και υγιή επιδερμίδα!

Ακόμα, τα μαύρα μικρά σπόρια στο ακτινίδιο είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά, που είναι πολύ σημαντικά για την καλή υγεία της καρδιάς.

Τα ακτινίδια είναι επίσης μία εξαιρετική φυσική πηγή φολικού οξέως.

Ακτινίδιο και οφέλη στην υγεία:

Πεπτικό σύστημα:

Τα ακτινίδια είναι πλούσα σε φυτικές ίνες. Έτσι καταπολεμούν αποτελεσματικά το φούσκωμα και τη δυσκοιλιότητα.
Ακόμα, έρευνες συνδέουν την κατανάλωση ακτινιδίων με ραγδαία μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου τον παχέως εντέρου.

Αντιοξειδωτικές ιδιότητες:

Τα ακτινίδια περιέχουν μεγάλες ποσότητες από αντιοξειδωτικά. Η βιταμίνη C, την οποία περιέχουν σε αφθονία αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά υδατοδιαλυτά αντιοξειδωτικά και προστατεύει τον οργανισμό μας από τον σχηματισμό ελεύθερων ριζών.

Άσθμα:

Έρευνες έχουν δείξει πως η συστηματική κατανάλωση ακτινιδίων σε συνδυασμό με μία ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, προστατεύει ιδιαίτερα τα παιδιά από την εμφάνιση ασθματικών κρίσεων.

Χρόνιες ασθένειες:

Όπως συμβαίνει και με άλλα φρούτα και λαχανικά, η συστηματική κατανάλωση ακτινιδίων, βοηθάει στην μείωση κινδύνου εμφάνισης χρόνιων νοσημάτων όπως είναι οι καρδιαγγειακές νόσοι, ο καρκίνος, ο διαβήτης τύπου 2 και η παχυσαρκία.

Όραση:

Τα ακτινίδια είναι πλούσια σε λουτεΐνη. Τα ακτινίδια έχουν μία από τις υψηλότερες συγκεντρώσεις σε λουτεΐνη, σε σχέση με άλλα φρούτα και λαχανικά και έρευνες έδειξαν πως βοηθούν στην πρόληψη οφθαλμολογικών προβλημάτων και επιδείνωσης της όρασης που σχετίζεται με την ηλικία και την πάροδο του χρόνου.

Χοληστερίνη:

Το ακτινίδιο, όπως και όλα τα φρούτα και τα λαχανικά, όταν καταναλώνονται συστηματικά μειώνουν αποτελεσματικά την κακή χοληστερίνη, θωρακίζοντας την καρδιά και το αγγειακό μας σύστημα.

This entry was posted in Διατροφή and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 απαντήσεις στο Ακτινίδιο: «βόμβα» βιταμινών!

  1. Παράθεμα: Νέα Μουδανιά Blog » Blog Archive » Ακτινίδιο: «βόμβα» βιταμινών!

  2. Ο/Η Γιωργος λέει:

    Γεια σας.
    Είμαι 22 χρονών έχει σχεδόν δυο χρόνια που ήρθα στο χωριό και σκέφτηκα να βάλω ακτινίδια.
    Ήθελα να σας ρωτήσω τι δουλειά χρειαζονται και που μπορώ να τα προμηθεύσω.?

  3. Ο/Η myria λέει:

    μπορω να καταναλωνω ακτινιδια αν εχω γαστριτιδα;

  4. Παράθεμα: Είναι όντως θαυματουργά τα Goji Berries; | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  5. Ο/Η Γιωργος λέει:

    Ποσα ακτινίδια μπορεί να φάει κανείς τη μέρα;

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s