5 Τρόποι για να μην σας πάρει από κάτω ο φετινός χειμώνας!

Μπορεί ο καιρός να κρύωσε εντέλει, αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα περάσετε τις κρύες μέρες του χειμώνα κλεισμένοι στο σπίτι, χωρίς ενέργεια! Δείτε 5 απλούς τρόπους για να παραμείνετε δραστήριοι και υγιείς φέτος το χειμώνα, χωρίς να σας καταβάλλει ο άσχημος καιρός!

1.    Πιείτε περισσότερο γάλα.

Το χειμώνα έχουμε πολύ περισσότερες πιθανότητες να αρρωστήσουμε. Γι’αυτό είναι σημαντικό να διατηρήσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα δυνατό. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το γάλα, το γιαούρτι και το τυρί είναι εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών και βιταμίνης Α και Β12. Επίσης, είναι πλούσια σε ασβέστιο. Διατηρήστε λοιπόν το ανοσοποιητικό σας σύστημα σε άριστη κατάσταση, καταναλώνοντας περισσότερα γαλακτοκομικά προϊόντα. Προσοχή όμως, να προτιμάτε τα άπαχα η ημίπαχα προϊόντα, καθώς τα γαλακτοκομικά περιέχουν μεγάλες ποσότητες λιπαρών.

2.    Κοιμηθείτε σωστά.

Ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός για την υγεία μας. Εάν δεν κοιμόμαστε αρκετά, τότε ο οργανισμός μας είναι καταβεβλημένος, δεν έχουμε ενέργεια και μπορούμε να αρρωστήσουμε πιο εύκολα. Γι’αυτό φροντίστε να κοιμάστε 7 – 9 ώρες κάθε βράδυ για να ξεκουράζεστε σωστά.

3.    Φάτε πρωινό.

Το πρωινό γεύμα είναι το πιο σημαντικό της ημέρας. Το χειμώνα έχετε έναν παραπάνω λόγο να φάτε ένα σωστό και υγιεινό πρωινό, καθώς το κρύωμα και η γρίπη παραμονεύουν! Φάτε ένα ζεστό πρωινό πλούσιο σε φυτικές ίνες! Θα σας βοηθήσει να παραμείνετε υγιείς και γεμάτοι ενέργεια τις κρύες μέρες του χειμώνα!

4.    Φάτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά.

Όταν κάνει κρύο, είναι πιο εύκολο να φάτε κάτι ανθυγιεινό, καθώς οι λιγούρες μας εντείνονται τον χειμώνα. Προσπαθήστε να διατηρήσετε τις σωστές διατροφικές σας συνήθειες και τον χειμώνα και να καταναλώνετε καθημερινά 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών. Με αυτόν τον τρόπο θα παίρνετε όλες τις απαραίτητες βιταμίνες και θα κρατήσετε μακριά τις χειμωνιάτικες αρρώστιες!

5.    Να είστε δραστήριοι.

Μην χρησιμοποιείτε σαν δικαιολογία το κρύο και τη μικρή διάρκεια της ημέρας για να αδρανοποιηθείτε! Η συστηματική άσκηση θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα επίπεδα ενέργειάς σας υψηλά καθ’όλη τη διάρκεια του χειμώνα και να παραμείνετε υγιείς! Επίσης, θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την αύξηση του σωματικού βάρους που είναι πολύ συχνή κατά τους χειμερινούς μήνες.

This entry was posted in Υγεία and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s