Πώς να κάνετε δίαιτα φέτος το χειμώνα!

Η αύξηση βάρους κατά τη διάρκεια του χειμώνα αποτελεί για τους περισσότερους ανθρώπους γεγονός! Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν πως οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν μισό κιλό κάθε χειμώνα. Μπορεί να μην ακούγεται πολύ, όμως σε βάθος χρόνου μπορεί να οδηγήσει σε μία σημαντική αύξηση βάρους.

Όσο πιο υπέρβαροι είμαστε, τόσο περισσότερο παχαίνουμε λένε οι ειδικοί, και το πιο ανησυχητικό είναι πως το βάρος που παίρνουμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα στις περισσότερες περιπτώσεις δεν χάνεται! Έτσι, μετά από μερικά χρόνια, καταλήγουμε να κουβαλάμε αρκετά περιττά κιλά, χωρίς να μπορούμε να καταλάβουμε πώς μαζεύτηκαν!

Γιατί παχαίνουμε το χειμώνα;

Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, η διάρκεια της ημέρας μικραίνει και ο καιρός είναι πιο κρύος. Όταν σκοτεινιάζει γρήγορα και κάνει κρύο έξω, φαντάζει δυσκολότερο να σηκωθούμε από τον καναπέ και να γυμναστούμε. Η μείωση της σωματικής άσκησης είναι εμφανής στους περισσότερους ανθρώπους κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
Και φυσικά, όσο μένουμε σπίτι, τόσο τσιμπολογάμε και τρώμε σνακ με πολλές θερμίδες και γλυκά.
Επίσης είναι και οι γιορτές που μας βγάζουν από το πρόγραμμα της διατροφής μας! Τα Χριστούγεννα όλοι μας τρώμε παραπάνω και παίρνουμε βάρος.

Πριν λοιπόν πανικοβληθείτε και καταφύγετε σε δίαιτες αστραπή μετά τις γιορτές, δείτε τι χρειάζεται να κάνετε για να μην παχύνετε φέτος το χειμώνα. Η άνοιξη θα σας βρει ανάλαφρους και σε φόρμα χωρίς να ακολουθήσετε γρήγορες δίαιτες που μόνο κακό θα σας κάνουν!

1.    Γεμίστε τα ντουλάπια σας!

Φροντίστε να γεμίσετε την κουζίνα σας με υγιεινά τρόφιμα, όπως αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς, ζυμαρικά ολικής άλεσης, κατεψυγμένα λαχανικά, όσπρια, συμπυκνωμένο χυμό τομάτας κτλ. Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγετε τους πειρασμούς και θα μπορείτε να μαγειρεύετε και να τρώτε πάντα υγιεινά.

2.    Μην παραλείψετε τις 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα!

Το χειμώνα υπάρχει μία εξαιρετική ποικιλία φρούτων και λαχανικών για να διαλέξετε. Φροντίστε να τα περιλαμβάνετε πάντα στη διατροφή σας. Έτσι θα είστε υγιείς, αλλά και θα κρατάτε την πείνα σας μειωμένη!

3.    Να είστε δραστήριοι!

Το ότι σκοτεινιάζει γρήγορα σε συνδυασμό με το κρύο δεν σημαίνει πως πρέπει να εγκαταλείψετε τις σωματικές δραστηριότητες που είχατε μέχρι τώρα! Μην βαριέστε να βγείτε από το σπίτι! Ο καθαρός αέρας θα σας κάνει καλό και μια βόλτα θα σας ανανεώσει! Ντυθείτε ζεστά και βγείτε για τη συνηθισμένη σας άσκηση, είτε αυτή είναι ποδηλασία, είτε τρέξιμο, είτε περπάτημα!
Εάν επιμένετε να μείνετε μέσα, μπορείτε να γυμναστείτε και στο σπίτι σας! Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένα DVD με ασκήσεις!

4.    Προσοχή στα ροφήματα!

Ειδικά τις πιο κρύες μέρες του χειμώνα, όλοι μας απολαμβάνουμε αρκετά ζεστά ροφήματα. Χρειάζεται προσοχή όμως! Πολλά από τα έτοιμα ροφήματα αποτελούν βόμβες θερμίδων. Να προτιμάτε πάντα τα απλά ροφήματα όπως σκέτο καφέ, τσάι, χαμομήλι και να αποφεύγετε αυτά που έχουν πολύ γάλα, πολλή ζάχαρη και σαντιγύ. Μπορεί εκείνος ο μεγάλος αρωματικός καφές με το σιρόπι και τη σαντιγύ να δείχνει υπέροχος, όμως θα σας φορτώσει με 400 θερμίδες!

This entry was posted in Δίαιτα and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Μία απάντηση στο Πώς να κάνετε δίαιτα φέτος το χειμώνα!

  1. Παράθεμα: 5 Τρόποι για να μην σας πάρει από κάτω ο φετινός χειμώνας! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s