Μέλι: Πηγή ενέργειας!

Το μέλι αποτελεί μία εξαιρετική φυσική πηγή υδατανθράκων. Η συνήθης σύσταση του μελιού είναι (περίπου): 17% νερό, 82.5% υδατάνθρακες και 0.5% πρωτεΐνη. Το μέλι δεν έχει καθόλου λιπαρά! Σε αντίθεση με τις άλλες γλυκαντικές ουσίες, το μέλι περιέχει επίσης μία ποικιλία βιταμινών, αμινοξέων, αντιοξειδωτικών και μεταλλικών στοιχείων. Σε αυτά τα πολύτιμα στοιχεία περιλαμβάνονται:

● Βιταμίνη Β2
● Βιταμίνη Β3
● Βιταμίνη Β5
● Βιταμίνη Β9
● Βιταμίνη C
● Ασβέστιο
● Σίδηρος
● Μαγνήσιο
● Φώσφορος
● Κάλιο
● Νάτριο
● Ψευδάργυρος

Μέλι και οφέλη στην υγεία

Το μέλι μπορεί να μας προσφέρει ένα πλήθος από οφέλη για την υγεία μας, γι’αυτό και θα πρέπει να το εντάξουμε συστηματικά στη διατροφή μας.

1. Το μέλι βοηθάει αποτελεσματικά στην ανακούφιση της δυσκοιλιότητας.

2. Σε περιπτώσεις πονόλαιμου, αλλά και επίμονου βήχα, το μέλι βοηθάει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων και μαλακώνει το λαιμό ανακουφίζοντας από τον πόνο.

3. Το μέλι είναι εύπεπτο και ανακουφίζει από τους στομαχικούς πόνους, το αίσθημα καύσου και την δυσπεψία.

4. Το μέλι δρα επικουρικά στον καθαρισμό του αίματος στο σώμα μας και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.

5. Το μέλι είναι γνωστό για τις αντισηπτικές και αντιβακτηριδιακές του ιδιότητες. Αυτό το καθιστά ιδανικό για την απολύμανση τραυμάτων.

6. Για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος, το μέλι αποτελεί την ιδανική εναλλακτική λύση αντί της ζάχαρης, μιας και περιέχει λιγότερες θερμίδες, καθόλου λιπαρά και είναι φυσικό τρόφιμο που δεν έχει υποστεί επεξεργασία.

7. Έρευνες έδειξαν πως η συστηματική κατανάλωση μελιού από άτομα που αντιμετωπίζουν πονοκεφάλους και ημικρανίες, βοηθάει στην μείωση του πόνου και των συμπτωμάτων.

8. Η κατανάλωση μελιού έχει συνδεθεί με την καταπολέμηση της αϋπνίας.

9. Το μέλι βοηθάει στην διατήρηση της χαμηλής αρτηριακής πίεσης.

10. Λόγω της υψηλής διατροφικής του αξίας, το μέλι παρέχει στον οργανισμό ενέργεια και είναι εξαιρετικά ευεργετικό σε όσους αντιμετωπίζουν έντονη κούραση και έλλειψη ενέργειας.

11. Για όσους γυμνάζονται, το μέλι αποτελεί την ιδανική πηγή ενέργειας, μιας και λόγω της σύστασής του και της φυσικότητάς του έχει αποδειχτεί πως η απορρόφηση των υδατανθράκων του από τον οργανισμό είναι πολύ υψηλότερη και πιο αποτελεσματική από άλλων σκευασμάτων.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα θέλετε κάτι γλυκό, μην διστάσετε να δοκιμάσετε μέλι. Τα οφέλη για την υγεία είναι πολλά και σημαντικά και αποτελεί πολύ καλύτερη και πιο υγιεινή επιλογή από την ζάχαρη ή οποιοδήποτε άλλο γλυκό.

This entry was posted in Διατροφή, Υγεία and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Μία απάντηση στο Μέλι: Πηγή ενέργειας!

  1. Παράθεμα: Ταχίνι: Απαραίτητο στη νηστεία και όχι μόνο! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s