Ένα μήλο την ημέρα…

Το μήλο πάντα χαίρει της συμπάθειας των ανθρώπων και είναι ένα από τα πιο δημοφιλή φρούτα που τρώγονται κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου. Η γνωστή παροιμία «ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα» είναι γνωστή σε όλους μας και μάλιστα υπάρχει σε αρκετές άλλες γλώσσες πέρα από την ελληνική. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο που τόσοι λαοί τονίζουν με αυτόν τον τρόπο τα οφέλη των μήλων στην υγεία μας!

Ας δούμε λοιπόν τι μπορεί να προσφέρει το μήλο στην υγεία μας:

1.    Βιταμίνη C.

Η υψηλή περιεκτικότητα το μήλου σε βιταμίνη C, είναι ίσως από τις πιο γνωστές ιδιότητές του. Έρευνες έχουν δείξει πως 100γραμμάρια μήλου μπορούν να μας προσφέρουν έως και 1500mg βιταμίνης C!

2.    Αντιοξειδωτικά.

Το μήλο είναι πλούσιο σε φλαβονοειδή και πολυφαινόλες, ουσίες που αποτελούν τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά.

3.    Ενδυνάμωση οστών.

Ερευνητές ανακάλυψαν πως το μήλο περιέχει ένα φλαβονοειδές, το οποίο υπάρχει μόνο σε αυτό το φρούτο. Αυτό το φλαβονοειδές έχει αποδειχτεί πως βοηθάει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης.

4.    Χοληστερίνη.

Το μήλο βοηθάει στην μείωση της χοληστερίνης. Επιστημονικές έρευνες έδειξαν πως οι άνθρωποι που καταναλώνουν 2 μήλα καθημερινά, μπορούν να μειώσουν την χοληστερίνη τους έως και 16%!

5.    Αντικαρκινικές ιδιότητες.

Ερευνητές μελέτησαν τις αντικαρκινικές ουσίες που βρίσκονται στην σάρκα και την φλούδα του μήλου και τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά! Με 50 γραμμάρια φυτικών χημικών από την φλούδα του μήλου, η ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων μειώθηκε κατά 43%, ενώ με 50 γραμμάρια από τις χημικές ουσίες από την σάρκα του μήλου, η ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων μειώθηκε κατά 29%!

6.    Άσθμα.

Πρόσφατη έρευνα σε παιδιά που πάσχουν από ασθμα έδειξε πως τα παιδιά που έπιναν ημερισίως χυμό μήλου, πάθαιναν πολύ λιγότερες κρίσεις άσθματος από εκείνα που δεν έπιναν τόσο συχνά μηλοχυμό. Ακόμα, οι γυναίκες που καταναλώνουν άφθονα μήλα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να γεννήσουν παιδιά με άσθμα, σε σχέση με εκείνες που δεν τρώνε μήλα συστηματικά.

7.    Διαβήτης.

Το μήλο περιέχει μία ουσία, η οποία μειώνει την ανάγκη του οργανισμού μας για ινσουλίνη. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο του σαγχαρώδους διαβήτη.


Την επόμενη φορά λοιπόν που θα θέλετε να φάτε κάποιο σνακ, σκεφτείτε το μήλο! Τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει στην υγεία σας είναι πολλά και σημαντικά. Προσπαθήστε να εντάξετε συστηματικά στη διατροφή σας μήλα, χωρίς όμως να αμελήσετε και τα υπόλοιπα φρούτα και λαχανικά που είναι απαραίτητα για μια ισορροπημένη διατροφή.

Advertisements
This entry was posted in Διατροφή and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Ένα μήλο την ημέρα…

  1. Παράθεμα: Πώς μπορώ να τρώω υγιεινά στο γραφείο; | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  2. Ο/Η Andreas λέει:

    αναφέρεις οτι «Έρευνες έχουν δείξει πως 100γραμμάρια μήλου μπορούν να μας προσφέρουν έως και 1500mg βιταμίνης C!»

    μα που το είδες αυτό? με το ζόρι 20mg βιταμίνης C έχουν τα 100γρ! Πρόσθεσε ενα link απο τις έρευνες που αναφέρεις, αλλιώς σε παρακαλώ σταμάτα την παραπληροφόρηση του κόσμου.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s