Πράσινο Τσάι

Το πράσινο τσάι τα τελευταία χρόνια έχει γίνει πολύ δημοφιλές και καθημερινά βομβαρδιζόμαστε από πληροφορίες για αυτό. Συνεχώς ακούμε για τις μαγικές ιδιότητές του όσον αφορά το αδυνάτισμα, την καλή υγεία, τις λιποδιαλυτικές του ιδιότητες και πολλά άλλα. Τι από όλα αυτά όμως όντως ισχύει; Τι πραγματικά πρέπει να γνωρίζουμε για το πράσινο τσάι;

Μύθοι για το πράσινο τσάι:

1.    Το πράσινο τσάι παράγεται από διαφορετικό φυτό από ότι το κοινό μαύρο τσάι.

Αυτό δεν ισχύει. Το πράσινο τσάι προέρχεται από το ίδιο ακριβώς φυτό με το μαύρο τσάι. Αυτό που διαφοροποιείται και δίνει διαφορετικό χρώμα στο τσάι είναι ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η διαδικασία παραγωγής.

2.    Το πράσινο τσάι είναι πιο υγιεινό από το μαύρο τσάι.

Μέσα από ενδελεχείς μελέτες έχει αποδειχτεί πως οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες του πράσινου τσαγιού είναι ακριβώς οι ίδιες με του μαύρου τσαγιού! Τα αντιοξειδωτικά στοιχεία που περιέχουν τα δύο αυτά είδη τσαγιού είναι τα ίδια και περιέχονται σε αυτά στην ίδια ποσότητα!

3.    Το πράσινο τσάι περιέχει λιγότερη καφεΐνη από το μαύρο τσάι.

Η αλήθεια είναι πως δεν μπορούμε να καταλάβουμε πόση καφεΐνη περιέχει ένα τσάι κοιτώντας το χρώμα του! Υπάρχουν ποικιλίες πράσινου τσαγιού που περιέχουν περισσότερη καφεΐνη από κάποιες ποικιλίες μαύρου τσαγιού και το αντίστροφο. Το σίγουρο είναι πως οποιοδήποτε τσάι και αν διαλέξετε, όσο δυνατό και αν το φτιάξετε, θα περιέχει πάντα λιγότερη καφεΐνη από έναν καφέ. Όλα όμως τα είδη τσαγιού περιέχουν καφεΐνη, ακόμα και αν η ποσότητα είναι μικρή.

4.    Το πράσινο τσάι προκαλεί αφυδάτωση.

Επειδή ακριβώς κάθε είδος τσαγιού περιέχει κάποια ποσότητα καφεΐνης, λέγεται πως προκαλεί αφυδάτωση. Αυτό όμως δεν ισχύει. Η ποσότητα καφεΐνης που παίρνουμε από οποιοδήποτε είδος τσαγιού είναι τέτοια που δεν μας προκαλεί σε καμία περίπτωση αφυδάτωση!

5.    Το πράσινο τσάι μας βοηθάει να χάσουμε βάρος.

Αυτός είναι ένας πολύ γνωστός μύθος. Όλοι μας έχουμε ακούσει πως το πράσινο τσάι έχει λιποδιαλυτικές ιδιότητες και πως επιταχύνει το μεταβολισμό μας. Η αλήθεια κρύβεται κάπου στη μέση. Το πράσινο τσάι δεν έχει λιποδιαλυτικές ιδιότητες, όμως έρευνες έχουν δείξει πως αυξάνει σε ελάχιστο όμως βαθμό το μεταβολισμό μας. Αυτό αντιστοιχεί σε ένα 4% περίπου, το οποίο δυστυχώς είναι αμεληταίο. Εάν προσπαθήσετε να χάσετε βάρος μόνο πίνοντας πράσινο τσάι θα απογοητευτείτε.

Να θυμάστε λοιπόν πως τα πολύτιμα για το σώμα μας αντιοξειδωτικά βρίσκονται σε κάθε είδος τσαγιού, και πως το πράσινο τσάι είναι μεν καλό για την υγεία μας, αλλά δεν μας προσφέρει κάτι παραπάνω από το μαύρο τσάι και σίγουρα δεν έχει καμία μαγική – σούπερ ιδιότητα.
Εάν θέλετε να είστε υγιείς και να διατηρείτε ένα σωστό σωματικό βάρος, θα πρέπει να δώσετε βάση στην διατροφή σας, η οποία θα πρέπει να είναι ισορροπημένη, και στην σωματική σας δραστηριότητα. Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν.

This entry was posted in Δίαιτα, Υγεία and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 απαντήσεις στο Πράσινο Τσάι

  1. Παράθεμα: Παραμυθιάσου κι εσύ για τα κιλά σου! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  2. Παράθεμα: Παραμυθιάσου κι εσύ για τα κιλά σου! Ξανά και ξανά! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s