Αποφύγετε τις πεπτικές διαταραχές

Οι πεπτικές διαταραχές οφείλονται στη διατροφή που ακολουθούμε. Εάν αντιμετωπίζετε συχνά προβλήματα με την πέψη, ίσως ήρθε η ώρα να μάθετε τι χρειάζεται να τρώτε και τι πρέπει να αποφεύγετε για να έχετε πάντα ένα υγιές πεπτικό σύστημα!

● Φυτικές ίνες

Μια καλή ιδέα για να βοηθήσετε το πεπτικό σας σύστημα, είναι να εντάξετε στην διατροφή σας πολλές φυτικές ίνες. Η κατανάλωση φυτικών ινώςν βοηθάει στην πέψη και αντιμετωπίζει τη δυσκοιλιότητα. Χρειάζεται να παίρνετε ποικιλία φυτικών ινών από διαφορετικά τρόφιμα όπως: φρούτα, λαχανικά, όσπρια, δημητριακά, αρτοσκευάσματα ολικής άλεσης κτλ.

● Λιπαρά

Τα λιπαρά φαγητά είναι δύσπεπτα γι’αυτό και όταν τα τρώμε, συχνά μας προκαλούν βάρος στο στομάχι. Ανακουφίστε το στομάχι σας μειώνοντας την κατανάλωση λιπαρών φαγητών. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο διευκολύνετε το πεπτικό σας σύστημα, αλλά συμβάλλετε και στην καλύτερη υγεία σας και στην μείωση του σωματικού βάρους. Να προτιμάτε άπαχο κρέας, κοτόπουλο, ψάρι, άπαχα ή ημίπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα και να προσπαθείτε να ψήνετε τα τρόφιμα αντί να τα τηγανίζετε.

● Μπαχαρικά

Σε αρκετούς ανθρώπους τα πικάντικα φαγητά προκαλούν δυσπεψία και καούρες. Εάν ανήκετε σε αυτήν την ομάδα, προσπαθήστε να μειώσετε την ποσότητα μπαχαρικών που καταναλώνετε. Μην ξεχνάτε πως ακόμα και το σκόρδο ή το κρεμμύδι μπορεί να σας προκαλέσουν δυσπεψία.

● Υγρά

Πάντα να πίνετε αρκετά υγρά και κυρίως νερό. Το νερό βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος. Εάν μάλιστα συνδυαστεί με την κατανάλωση φυτικών ινών, τότε ανακουφίζει από την δυσκοιλιότητα και προσφέρει μόνιμη λύση σε αυτό το πρόβλημα.
Προσοχή! Αποφύγετε τα ροφήματα που περιέχουν καφεΐνη καθώς αυξάνουν την οξύτητα του στομάχου και μπορεί να προκαλέσουν καούρες.

● Προβιοτικά

Τα προβιοτικά είναι τα λεγόμενα «καλά βακτήρια». Βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου. Έχει αποδειχτεί πως τα προβιοτικά βοηθούν σε περιπτώσεις πεπτικών διαταραχών όπως η διάρροια. Μπορείτε να βρείτε στην αγορά μία ποικιλία προβιοτικών προϊόντων όπως γιαούρτια και γάλατα και να τα καταναλώνετε ως βοηθήματα στα πλαίσια μια ισορροπημένης διατροφής.

This entry was posted in Διατροφή, Υγεία and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s