Τρέξιμο για αρχάριους! (Μέρος 1ο)

Το τρέξιμο αποτελεί μία εξαιρετική μορφή άσκησης. Το συστηματικό τρέξιμο μπορεί να προφυλάξει και να θωρακίσει την υγεία μας σε πολλούς τομείς. Μειώνει θεαματικά τις πιθανότητες για καρδιακά νοσήματα, εγκεφαλικά, διαβήτη τύπου 2, παχυσαρκία, καθώς βελτιώνει και τη διάθεση, βοηθώντας την αποφυγή ψυχικών διαταραχών. Το τρέξιμο είναι η άσκηση με την οποία καίμε τις περισσότερες θερμίδες από οποιαδήποτε άλλη μορφή άσκησης!
Ακόμα, το τρέξιμο δεν κοστίζει απολύτως τίποτα και μπορείτε να το απολαμβάνετε πάντα και παντού!

Δεν αποτελεί λοιπόν έκπληξη το ότι κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος σε σχέση με άλλες μορφές άσκησης, και βλέπουμε συνεχώς ανθρώπους γύρω μας στο δρόμο να τρέχουν καθημερινά! Αναμφισβήτητα, το τρέξιμο είναι η νέα μόδα της εποχής! Τυχαίο; Δε νομίζουμε!

Εάν κι εσείς σκέφτεστε να ξεκινήσετε το τρέξιμο, εδώ θα βρείτε τα βασικά που χρειάζεται να γνωρίζετε για αυτό το άθλημα ως αρχάριοι!

Πριν αρχίσετε το τρέξιμο:

Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας ή αναρρώνετε από κάποιον τραυματισμό, θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε να τρέχετε.

Ξεκινώντας το τρέξιμο δεν θα χρειαστείτε ιδιαίτερο εξοπλισμό. Το μόνο που πρέπει να διαλέξετε με μεγάλη προσοχή είναι τα παπούτσια σας. Υπάρχουν πολλές μάρκες στην αγορά και ακόμα περισσότερα μοντέλα για να διαλέξετε. Πρέπει να προσέξετε να μην σας συνεπάρουν τα σχέδια και τα χρώματα του παπουτσιού, ούτε να επαναπαυθείτε διαλέγοντας οποιοδήποτε παπούτσι κάποιας γνωστής μάρκας. Ο κάθε άνθρωπος διαθέτει ένα συγκεκριμένο πάτημα και βάρος και έτσι οι απαιτήσεις του κάθε ένα για παπούτσια τρεξίματος είναι πολύ διαφορετικές.
Συγκρατηθείτε λοιπόν μπροστά σε όλα τα μοδάτα και στυλάτα παπούτσια που θα δείτε στα μαγαζιά και επισκευθείτε ένα κατάστημα αθλητικών ειδών, όπου το προσωπικό θα έχει γνώση και θα σας βοηθήσει να διαλέξετε τα σωστά για εσάς παπούτσια. Καλό θα ήταν να κάνετε πρώτα ένα από τα τεστ που κυκλοφορούν online για να μάθετε τι πάτημα έχετε και στη συνέχεια να κάνετε κάποιο πελματογράφημα σε ένα από τα αθλητικά καταστήματα που το προσφέρουν δωρεάν. Μπορεί να μην είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος, αλλά θα σας βοηθήσει για αρχή να διαλέξετε ένα καλό παπούτσι συγκεκριμένα για εσάς.

Θα πρέπει επίσης να προσέξετε το νούμερο των παπουτσιών, καθώς όταν τρέχουμε το πόδι διαστέλεται και έτσι χρειαζόμαστε ½  – 1 νούμερο μεγαλύτερο από τα συνηθισμένα μας αθλητικά.

Να θυμάστε πως δεν είναι ανάγκη να ξοδέψετε πολλά λεφτά για τα παπούτσια του τρεξίματος. Υπάρχουν διαθέσιμα σε όλα τα καταστήματα τα προηγούμενα μοντέλα των παπουτσιών σε πολύ χαμηλότερες τιμές από τα τελευταία μοντέλα. Εάν οι πωλητές σας δείξουν το τελευταίο μοντέλο, ζητήστε να δοκιμάσετε και το προηγούμενο. Οι διαφορές τους είναι ελάχιστες και έχουν να κάνουν κυρίως με τα χρώματα και τα σχέδια και όχι με την τεχνολογία του παπουτσιού που είναι και το ζητούμενο.

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 απαντήσεις στο Τρέξιμο για αρχάριους! (Μέρος 1ο)

  1. Ο/Η Doctor λέει:

    Κανάν καρδιολόγο να μην επισκεφθούμε νωρίτερα;

  2. Παράθεμα: Πού να τρέχω; (Μέρος 1ο) | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s