Ο δεκάλογος της μπανάνας!

Η μπανάνα αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα φρούτα πολλών. Αυτό οφείλεται όχι μόνο στην ωραία γεύση της, αλλά και στα συστατικά της που την καθιστούν ένα από τα καλύτερα σνακ! Ας δούμε σε τι μας βοηθάει η μπανάνα και πόσο καλό κάνει στο σώμα μας:

1.    Αναιμία

Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε σίδηρο, που βοηθάει στην καλή λειτουργία της αιμοσφαιρίνης και αποτρέπει την εμφάνιση αναιμίας.

2.    Κατάθλιψη

Οι μπανάνες περιέχουν ένα αμινοξύ, το οποίο μετατρέπεται από τον οργανισμό μας σε σεροτονίνη. Η σεροτονίνη οδηγεί σε βελτίωση της διάθεσής μας και αποτελεί ασπίδα κατά της κατάθλιψης.

3.    Αρτηριακή πίεση

Οι μπανάνες είναι εξαιρετικά πλούσιες σε Κάλιο, αλλά έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε Νάτριο. Αυτό αποτελεί την ιδανική αναλογία για την διατήρηση της χαμηλής αρτηριακής πίεσης και συνεπώς την μείωση του κινδύνου για εγκεφαλικά επεισόδια.

4.    Εντερικά προβλήματα

Λόγω των φυτικών ινών που περιέχουν, οι μπανάνες βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του εντέρου και ανακουφίζουν από την δυσκοιλιότητα. Ακόμα όμως και σε περιπτώσεις διάρροιας, η μπανάνα αποτελεί το ιδανικό τρόφιμο, καθώς βοηθάει στην αναπλήρωση των ηλεκτρολυτών που χάνονται.

5.    Υγιή κόκκαλα

Οι μπανάνες ευνοούν την ανάπτυξη καλών βακτηριδίων στο έντερο, τα οποία οδηγούν σε καλύτερη και μεγαλύτερη απορρόφηση ασβεστίου από το σώμα μας. Έτσι, με τη μεγαλύτερη απορρόφηση ασβεστίου μπορούμε να διατηρήσουμε τα κόκκαλά μας υγιή και δυνατά.

6.    Νεφρά

Έρευνες που έχουν γίνει σχετικά με τον καρκίνο στα νεφρά, έχουν δείξει πως καταλυτικό ρόλο στην πρόληψη κατά του καρκίνου του νεφρού παίζει η καθημερινή κατανάλωση ωμών φρούτων και λαχανικών. Ανάμεσα στα φρούτα, η μπανάνα αποτελεί την καλύτερη ασπίδα κατά του καρκίνου των νεφρών, λόγω των αντιοξειδωτικών συστατικών που περιέχει.

7.    Κάπνισμα

Για όσους προσπαθούν να κόψουν το κάπνισμα, η μπανάνα μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό όπλο! Περιέχει βιταμίνες Β και Β12, καθώς και Κάλιο και Μαγνήσιο. Αυτά τα συστατικά βοηθούν το σώμα να ξεπεράσει τα συμπτώματα που παρουσιάζονται από την έλλειψη νικοτίνης.

8.    Νευρικό σύστημα

Η υψηλή περιεκτητότητα της μπανάνας σε βιταμίνη Β, βοηθάει στην βελτίωση της λειτουργίας του νευρικού μας συστήματος.

9.    Στομάχι

Η μπανάνα είναι το μοναδικό φρούτο που μπορεί να καταναλωθεί ωμό χωρίς κανένα πρόβλημα ακόμα και από άτομα με χρόνια στομαχικά προβλήματα και έλκη. Βοηθάει στην μείωση της οξύτητας του στομάχου, καθώς προκαλεί την δημιουργία ενός προστατευτικού «φιλμ» στα τοιχώματα το οποίο προστατεύει το στομάχι από τα οξέα και από τους ερεθισμούς.

10.    Άγχος

Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε Κάλιο, το οποίο βοηθάει στην ομαλοποίηση των καρδιακών παλμών, αποτρέπει τις αρρυθμίες και ρυθμίζει την ισορροπία των υγρών στο σώμα μας. Σε περιόδους άγχους, το Κάλιο στο σώμα μας μειώνεται δραστικά. Τρώγοντας μπανάνες μπορούμε να επαναφέρουμε το Κάλιο στα φυσιολογικά επίπεδα, χωρίς να επιβαρύνουμε τον οργανισμό μας με φάρμακα.

This entry was posted in Διατροφή and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Μία απάντηση στο Ο δεκάλογος της μπανάνας!

  1. Ο/Η nikos λέει:

    μιλαμε γαμαει η μπανανα

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s