Παιδική Παχυσαρκία (Μέρος 2ο)

Πώς να καταπολεμήσετε την παιδική παχυσαρκία:

Αλλάξτε τις συνήθειές σας ως οικογένεια

Μία σωστή και ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με αρκετή φυσική δραστηριότητα θα οδηγήσουν το παιδί σας στο να πετύχει ένα υγιές σωματικό βάρος.
Είναι σημαντικό να ακολουθήσει όλη η οικογένεια της αλλαγές στον τρόπο ζωής, ώστε το παιδί να μπορέσει πιο εύκολα να υιοθετήσει τις σωστές συνήθειες όσον αφορά την διατροφή και την άσκηση.

Φροντίστε να τρώτε όλοι μαζί ως οικογένεια. Για την εξάλειψη της παιδικής παχυσαρκίας, έρευνες έχουν δείξει πως είναι σημαντικό τα γεύματα να γίνονται συστηματικά μέσα στο σπίτι και να τρώει όλη η οικογένεια μαζί στο τραπέζι, χωρίς άλλες εξωτερικές παρεμβολές όπως πχ. η τηλεόραση.

Προσπαθήστε να προετοιμάζετε τα γεύματα οι ίδιοι και να μην παραγγέλνετε έτοιμα φαγητά που περιέχουν συνήθως πολύ λίπος, αλάτι και ζάχαρη.

Αντικαταστήστε τα έτοιμα σνακς όπως μπισκότα, σοκολάτες, με φρούτα και ξηρούς καρπούς. Μην έχετε στα ντουλάπια του σπιτιού σας ανθυγιεινές τροφές, καθώς τα παιδιά θα τις αναζητήσουν πρώτες!

Εμπλουτίστε την καθημερινότητα των παιδιών σας με φυσικές δραστηριότητες. Αυτό μπορεί να γίνει είτε πηγαίνοντας σε κάποια παιδική χαρά, είτε γράφοντάς τα σε κάποιο γυμναστικό σύλλογο του δήμου σας. Τα παιδιά λατρεύουν τα ομαδικά αθλήματα όπως το μπάσκετ και το ποδόσφαιρο και είναι ένας άριστος τρόπος να γυμναστούν διασκεδαστικά. Σε πολλούς δήμους της χώρας μας λειτουργούν επίσης κολυμβητήρια με ειδικά προγράμματα για παιδιά. Η κολύμβηση αποτελεί μία άριστη μορφής άσκηση και θα βοηθήσει τα παιδιά σας να αποκτήσουν υγιές σωματικό βάρος.

Φροντίστε να μειώσετε τον χρόνο που περνούν τα παιδιά σας σε καθιστικές δραστηριότητες όπως η τηλεόραση και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Βοηθήστε τα παιδιά σας να αποκτήσουν θετική εικόνα για τον εαυτό τους και τονώστε τους την αυτοπεποίθηση. Η αύξηση του σωματικού βάρους πυροδοτείται από έναν φαύλο κύκλο, όπου το παιδί αισθάνεται άσχημα για το σώμα του και βρίσκει παρηγοριά στο φαγητό για να νιώσει καλύτερα.

Στο σχολείο, ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να τρέφονται υγιεινά και αποφύγετε να τους δίνετε χαρτζιλίκι για να τρώνε στο κυλικείο του σχολείου. Ένα σάντουιτς ή τόστ από το σπίτι αποτελεί πολύ καλύτερη επιλογή από τα ανθυγιεινά σνακ που υπάρχουν στο κυλικείο.

Μην ξεχνάτε να επαινείτε τα παιδιά σας όταν τρώνε φρούτα και λαχανικά. Οι συνήθειες που αποκτούμε ως παιδιά μας ακολουθούν και στην ενήλικη ζωή μας γι’αυτό είναι πολύ σημαντικό να μάθουν να τρέφονται σωστά.

● Εάν χρειάζεστε βοήθεια, μην διστάσετε να ζητήσετε συμβουλές από τον παιδίατρο. Θα μπορέσει να σας δώσει πολλές ιδέες για την σωστή διατροφή των παιδιών.

This entry was posted in Υγεία and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Μία απάντηση στο Παιδική Παχυσαρκία (Μέρος 2ο)

  1. Παράθεμα: Μήπως θέτετε την υγεία του παιδιού σας σε κίνδυνο; | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s