Γιατί 5 την ημέρα;

Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν ένα πολύ σημαντικό μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής και μας βοηθούν να παραμείνουμε υγιείς. Γι’αυτό είναι ζωτικής σημασίας να καταναλώνουμε αρκετά φρούτα και λαχανικά μέσω της διατροφής μας.

5 μερίδες είναι η συνιστώμενη ημερίσια ποσότητα φρούτων και λαχανικών που πρέπει να παίρνουμε μέσω της διατροφής μας. Ο Διεθνής Οργανισμός Υγείας έχει εκδόσει την συνιστώμενη αυτή ποσότητα βασισμένος σε πολυετείς μελέτες. Έρευνες έχουν δείξει πως αυτή η ποσότητα είναι αρκετή για να μπορεί ο οργανισμός μας να παίρνει τα απαραίτητα συστατικά, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.

5 λόγοι για να τρώτε 5 την ημέρα!

1.    Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών, ιχνοστοιχείων και μετάλλων.

2.    Οι περισσότεροι από εμάς δεν παίρνουμε αρκετές φυτικές ίνες, που είναι απαραίτητες για την σωστή λειτουργία του εντέρου. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και βοηθούν σε πεπτικά προβληματα, στην δυσκοιλιότητα και στην αποφυγή του καρκίνου του εντέρου.

3.    Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών μειώνει τον κίνδυνο για εμφάνιση καρδιακών νοσημάτων, εγκεφαλικών επεισοδίων και καρκίνου.

4.    Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι αναπόσπαστο κομμάτι μιας σωστής και ισορροπημένης διατροφής

5.    Υπάρχει τεράστια ποικιλία φρούτων και λαχανικών και έχουν υπέροχη γεύση!

Ακόμα, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι συνήθως χαμηλά σε λιπαρά και θερμίδες. Γι’αυτό η κατανάλωσή τους βοηθάει εξαιρετικά στη μείωση του περιττού βάρους αλλά και στη διατήρηση του υγειούς σωματικού βάρους.

Για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα από την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, καλό θα ήταν να στοχεύετε στην ποικιλία. Πέρα από την εναλλαγή των γεύσεων, η ποικιλία θα σας προσφέρει όλα τα διαφορετικά στοιχεία και τις διαφορετικές βιταμίνες που περιέχουν τα φρούτα και τα λαχανικά και έτσι η υγεία σας θα επωφελείται στο μέγιστο!

This entry was posted in Διατροφή and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

14 απαντήσεις στο Γιατί 5 την ημέρα;

  1. Παράθεμα: Μπρόκολο, ο σύμμαχός σας για καλή υγεία! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  2. Παράθεμα: Κρατήστε το κρύωμα μακριά! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  3. Παράθεμα: Σούπα με τορτελίνια και λαχανικά | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  4. Παράθεμα: 10 τρόποι για να είστε υγιείς! (Μέρος 1ο) | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  5. Παράθεμα: 5 Τρόποι για να μην σας πάρει από κάτω ο φετινός χειμώνας! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  6. Παράθεμα: Χάστε τα κιλά των γιορτών! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  7. Παράθεμα: 5 την ημέρα: Τι μετράει; | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  8. Παράθεμα: Πόσο είναι 5 την ημέρα; | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  9. Παράθεμα: Πώς να τρώω απ’έξω υγιεινά; (Μέρος 1ο) | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  10. Παράθεμα: Τα μυστικά για επίπεδη κοιλιά! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  11. Παράθεμα: Εύκολο αδυνάτισμα | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  12. Παράθεμα: Tips για να τρώτε υγιεινά! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  13. Ο/Η τασος λέει:

    Πως προσδιοριζεται η καθε μεριδα? Εννοω ποσοτητα ανα ειδος φρουτων και λαχανικων.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s