Διατροφικοί Μύθοι (Μέρος 4ο)

Ολοκληρώνουμε το Top 10 των πιο γνωστών διατροφικών μύθων, με 2 γνωστούς μύθους για το αδυνάτισμα!

9.    Αν θέλουμε να αδυνατίσουμε πρέπει να μειώσουμε δραστικά την πρόσληψη υδατανθράκων.

Οι υδατάνθρακες βρίσκονται πολύ συχνά στο στόχαστρο. Πολλές φορές θα διαβάσουμε πως τα μακαρόνια παχαίνουν, το ψωμί δεν επιτρέπεται όταν κάνουμε δίαιτα, οι πατάτες παχαίνουν κτλ. Η πιο γνωστή δίαιτα που αποκόβει τους υδατάνθρακες με σκοπό την απώλεια βάρους είναι η δίαιτα Άτκινς. Είναι πραγματικά τραγικό το πόσοι άνθρωποι ακολούθησαν τέτοιου είδους δίαιτες και είναι λυπηρό να βλέπουμε ακόμα και σήμερα επαγγελματίες διαιτολόγους να γίνονται υπέρμαχοι αυτής της ιδέας και να συμβουλεύουν κόσμο να μειώσει δραστικά τους υδατάνθρακες που τρώει.

Ο μύθος αυτός στηρίζεται στην πεποίθηση πως οι υδατάνθρακες μετατρέπονται από το σώμα μας σε ζάχαρη και στη συνέχεια αποθηκεύονται ως λίπος. Δεν είναι οι υδατάνθρακες που μας παχαίνουν, αλλά η αυξημένη πρόσληψη θερμίδων γενικά από τη διατροφή μας.

Οι υδατάνθρακες αποτελούν βασικό κομμάτι μιας ισορροπημένης διατροφής και ο αποκλεισμός τους μπορεί μακροπρόθεσμα να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας όπως η υψηλή χοληστερίνη, καρδιακά επεισόδια, πέτρες στα νεφρά και στη χολή.

Ακόμα, πρόσφατες έρευνες έδειξαν πως οι άνθρωποι που ακολουθούν δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες, παρόλο που χάνουν γρηγορότερα βάρος από αυτούς που ακολουθούν άλλες δίαιτες, μέσα σε 6 μήνες έχουν ξαναπάρει τα κιλά που έχασαν.

10.    Για να χάσουμε βάρος πρέπει να τρώμε λιγότερα γεύματα την ημέρα.

Αν ψάχνετε έναν σίγουρο τρόπο να αποτύχει η δίαιτά σας τότε αρχίστε να παραλείπετε γεύματα μέσα στην ημέρα.

Μοιάζει λογικό. Εάν δεν φάτε πρωϊνό ή βραδυνό, τότε τρώτε λιγότερο και έτσι θα χάσετε κιλά. Κι όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Το Διεθνές Ινστιτούτο Υγείας και Ελέγχου Βάρους, εκθέτοντας τα αποτελέσματα των ερευνών του μας ενημέρωσε πως οι άνθρωποι που παραλείπουν γεύματα και ιδιαίτερα το πρωϊνό, έχουν προβλήματα βάρους και τείνουν να είναι περισσότερο υπέρβαροι σε σχέση με αυτούς που φροντίζουν να καταναλώνουν 5 μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 

Ξεσκεπάσαμε λοιπόν τους 10 πιο δημοφιλείς διατροφικούς μύθους! Την επόμενη φορά που θα ακούσετε κάτι που σας υπόσχεται χάσιμο βάρους, να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά. Τα πράγματα συχνά είναι διαφορετικά!

This entry was posted in Δίαιτα and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s