Καταπολεμήστε την αϋπνία!

Εάν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε και υποφέρετε συχνά από αϋπνίες, δοκιμάστε να κάνετε αυτές τις μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σας. Μπορεί να μοιάζουν απλά πραγματάκια, όμως το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει!

● Διατηρείτε μία συγκεκριμένη ρουτίνα.

Προσπαθήστε να πηγαίνετε για ύπνο και να ξυπνάτε περίπου την ίδια ώρα κάθε μέρα. Με αυτόν τον τρόπο θα «προγραμματίσετε» το σώμα σας να κοιμάται πιο εύκολα.

● Δημιουργήστε ένα ήρεμο περιβάλλον.

Η κρεβατοκάμαρά σας όταν ετοιμάζεστε να πέσετε για ύπνο, πρέπει να είναι σκοτεινή, ήσυχη και στην σωστή θερμοκρασία, ώστε να σας βοηθάει να ηρεμήσετε και να κοιμηθείτε πιο εύκολα.

● Χαλαρώστε πριν πέσετε στο κρεβάτι.

Κάντε ένα ζεστό μπάνιο ή ακούστε χαλαρωτική μουσική, ώστε να καταφέρετε να χαλαρώσετε και να διώξετε την ένταση της ημέρας πριν πάτε για ύπνο.

● Σιγουρευτείτε ότι το κρεβάτι είναι αναπαυτικο.

Ελέγξτε μήπως το στρώμα σας είναι πολύ σκληρό ή πολύ μαλακό, εάν το μαξιλάρι σας δεν σας στηρίζει σωστά ή μήπως το κρεβάτι σας είναι μικρό ή παλιό και τρίζει.

● Μην το παρακάνετε με το φαγητό και το ποτό.

Μην τρώτε πολύ ή πίνετε μεγάλες ποσότητες αλκοόλ λίγη ώρα πριν πέσετε για ύπνο γιατί θα διαταράξουν τον ύπνο σας.

● Μειώστε τον καφέ.

Αποφύγετε τον καφέ μετά το μεσημέρι. Η καφεΐνη διαταράσει την διαδικασία του ύπνου και εμποδίζει την επίτευξη ξεκούρασης κατά τη διάρκειά του.

● Μην καπνίζετε.

Το κάπνισμα παρεμποδίζει τον ύπνο. Έρευνες έχουν δείξει πως οι καπνιστές πάσχουν συχνότερα από αϋπνίες, δυσκολεύονται περισσότερο να κοιμηθούν και ξυπνούν περισσότερες φορές κατά τη διάρκεια της νύχτας από τους μη καπνιστές.

● Γυμναστείτε.

Η συστηματική άσκηση βοηθάει να αποβάλλετε το άγχος και την ένταση της ημέρας και να χαλαρώσετε. Προσοχή όμως, μην κάνετε έντονη άσκηση λίγη ώρα πριν πέσετε για ύπνο, γιατί θα έχετε υπερένταση.

● Τέλος, εαν δεν μπορεί να σας πάρει ο ύπνος, μην εκνευρίζεστε!
Αντί να κάθεστε στο κρεβάτι και να στριφογυρνάτε σκεφτόμενοι το γιατί δεν μπορείτε να κοιμηθείτε, σηκωθείτε και κάντε κάτι που σας χαλαρώνει μέχρι να νιώσετε νυσταγμένοι.

Όνειρα γλυκά!

Advertisements
This entry was posted in Υγεία and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 απαντήσεις στο Καταπολεμήστε την αϋπνία!

  1. Παράθεμα: 10 τρόποι για να είστε υγιείς! (Μέρος 2ο) | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  2. Παράθεμα: 5 Τρόποι για να μην σας πάρει από κάτω ο φετινός χειμώνας! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s