Τι θα φάμε σήμερα;

Υγιεινή και πανεύκολη συνταγή με κοτόπουλο τυλιχτό σε προσούτο και λαχανικά!

Με μόνο 330 θερμίδες ανά μερίδα και μόλις 6 γραμμάρια λίπους, αυτό το φαγητό αποτελεί εξαιρετική επιλογή για εσάς που προσέχετε τη διατροφή σας και ψάχνετε νέες ιδέες για φαγητά με λίγες θερμίδες, λίγα λιπαρά και τέλεια γεύση!

ΥΛΙΚΑ (για 4 άτομα):

● 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
● 1 κουταλιά της σούπας κύμινο
● 2 κρεμμύδια
● 2 γλυκοπατάτες ή απλές πατάτες (αναλόγως τα γούστα σας)
● 6 καρότα
● 1 κόκκινη πιπεριά
● 1 κίτρινη πιπεριά
● 8 φύλλα δάφνης ή βασιλικού (αναλόγως τα γούστα σας)
● 4 φιλέτα κοτόπουλο από στήθος (χωρίς την πέτσα)
● 4 φέτες προσούτο
● Αλάτι, πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Κόβετε τα κρεμμύδια, τις πατάτες, τα καρότα και τις πιπεριές σε μεγαλούτσικα κομμάτια. Ρίχνετε το ελαιόλαδο σε ένα ταψί και βάζετε τα χοντροκομμένα σας λαχανικά. Από πάνω, πασπαλίζετε με το κύμινο.
Τοποθετείτε πάνω σε κάθε στήθος κοτόπουλου από 2 φύλλα βασιλικού (ή δάφνης) και αλατοπιπερώνετε. Τυλίγετε το κάθε στήθος με μία φέτα προσούτο. Τοποθετείτε το κοτόπουλο πάνω από τα λαχανικά.

Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου, περίπου για 30-35 λεπτά.

Καλή επιτυχία και καλή σας όρεξη!

This entry was posted in Συνταγές and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 απαντήσεις στο Τι θα φάμε σήμερα;

  1. Ο/Η tammy λέει:

    polu nostimo fenete tha to dokimasw amesws🙂

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s