Δίαιτα ή Γυμναστική;

Εάν θέλετε να χάσετε βάρος, τότε σίγουρα έχετε ακούσει και διαβάσει πολλά γύρω από το ποιος είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε τα περιττά κιλά σας.
Ίσως κι εσείς έχετε πέσει στην παγίδα να νομίζετε ότι μπορείτε να τρώτε ό,τι και όσο θέλετε, αρκεί να γυμνάζεστε για να μπορείτε να τα κάψετε. Σωστά;

Λάθος! Σε έναν ιδανικό κόσμο, θα μπορούσαμε να τρώμε ό,τι θέλουμε χωρίς δεύτερη σκέψη και θα αρκούσε μια βόλτα από το γυμναστήριο για να κάψουμε τις περιττές θερμίδες που πήραμε. Αυτό δυστυχώς δεν ισχύει στην πραγματικότητα.

Οι θερμίδες που καίμε κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι πολύ λιγότερες από όσο νομίζουμε. Η πίτσα που παραγγείλαμε χτες το βράδυ δεν θα καεί με μισή ή ακόμα και μία ώρα στον διάδρομο του γυμναστηρίου. Για την ακρίβεια δεν πρόκειται να καεί όσο και αν χτυπηθούμε την επόμενη μέρα. Ο όγκος των θερμίδων που πήραμε είναι τόσο μεγάλος, που θα μας μείνει περίσσευμα και θα αποθηκευτεί στο σώμα μας με την μορφή λίπους.

Η γυμναστική είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να είμαστε υγιείς και προλαμβάνει σοβαρές χρόνιες ασθένειες. Όμως, είναι αναποτελεσματικός τρόπος για να χάσουμε βάρος όταν δεν συνδυάζεται με μία ισορροπημένη διατροφή.
Όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο, είναι πολύ πιο εύκολο να καταναλώσουμε θερμίδες από το να τις κάψουμε. Για την ακρίβεια, είναι αδύνατο να καίμε θερμίδες με τον ίδιο ρυθμό που τις παίρνουμε!

Η σωστή μέθοδος για να χάσουμε βάρος:

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος απώλειας βάρους είναι ο συνδυασμός σωστής διατροφής και άσκησης. Μία ισορροπημένη και σωστή διατροφή θα σας βοηθήσει να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων, παίρνοντας όλα τα θρεπτικά συστατικά που το σώμα χρειάζεται.

Με την γυμναστική, βοηθάτε το σώμα σας να παραμένει υγιές και δυνατό, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνετε την εξωτερική του εικόνα. Χάνοντας τα περιττά κιλά, το σώμα πολλές φορές γίνεται πλαδαρό. Συνδυάζοντας γυμναστική με την δίαιτα, πετυχαίνετε τα καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα σας και ταυτόχρονα κερδίζετε όλα τα οφέλη της άσκησης στην υγεία σας! Το σώμα σφίγγει και αποκτά σφριγιλότητα, βελτιώνεται το σχήμα του και όσο πλησιάζετε στο ιδανικό σας βάρος, το σώμα σας δείχνει ακόμα καλύτερο και υγιές.

Αν θέλετε λοιπόν τα μέγιστα αποτελέσματα από την δίαιτά σας, συνδυάστε την με κάποιου είδους άσκηση!

This entry was posted in Δίαιτα and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 απαντήσεις στο Δίαιτα ή Γυμναστική;

  1. Παράθεμα: Tweets that mention Δίαιτα ή Γυμναστική; | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία -- Topsy.com

  2. Παράθεμα: Αερόβια άσκηση και αδυνάτισμα | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  3. Ο/Η Γιωργος λέει:

    Γελαει ο κοσμος με το 90% των πληροφοριων που δινει αυτη η σελιδα! πραγματικα!!

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s