Ασκηθείτε χωρίς γυμναστήριο! (Μέρος 2ο)

Ποδηλασία


Οι περισσότερες διαδρομές που διανύουμε με το αυτοκίνητό μας μέσα στην πόλη είναι μικρές και θα μπορούσαν εύκολα να γίνουν με ποδήλατο. Επειδή όμως απαιτείται η αγορά ποδηλάτου, να είστε σίγουροι ότι σας αρέσει η ποδηλασία, πριν προβείται σε όποια έξοδα. Το ποδήλατο δεν είναι βίαιο για το σώμα, καθώς δεν έχει κραδασμούς και δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις. Είναι εξαιρετική αερόβια άσκηση και ενδυναμώνει το καρδιοαναπνευστικό και αγγειακό μας σύστημα. Επίσης, βοηθάει στην σμίλευση των γλουτών και των ποδιών!

Φροντίστε να ξεκινήσετε κάνοντας μικρές διαδρομές σε χαμηλή ένταση και μπορείτε να αυξάνετε τον βαθμό δυσκολίας με τον καιρό όσο θα βελτιώνεστε. Μπορείτε να κάνετε βόλτες με ποδήλατα μαζί με τους φίλους σας και την οικογένειά σας για να κάνετε την άσκηση πιο διασκεδαστική!

Κολύμπι

Η κολύμβηση στην χώρα μας είναι πολύ δημοφιλής καθώς περιβαλλόμαστε από θάλασσα και τους περισσότερους μήνες τον χρόνο απολαμβάνουμε ηλιόλουστο και ζεστό καιρό! Ακόμα και αν δεν σας αρέσει η θάλασσα, σίγουρα θα βρείτε μια πισίνα στον δήμο σας ή σε κάποιο δημοτικό γυμναστήριο κοντά στο σπίτι σας.


Λόγω της αντίστασης του νερού, το κολύμπι γυμνάζει όλο το σώμα. Για να μπορέσετε να κολυμπήσετε χρειάζεται να δουλέψουν όλες οι μυικές ομάδες του σώματός σας, γι’αυτό και σμιλεύει ομοιόροφα όλο το κορμί. Επίσης, η κολύμβηση αποτελεί μία εξαιρετική αερόβια άσκηση, βελτιώνοντας το καρδιαγγειακό και αναπνευστικό σύστημα. Ακόμα, είναι ένας καλός τρόπος για να χάσετε το περιττό σας βάρος, χωρίς να επιβαρύνεται τις αρθρώσεις και τον σκελετό σας.

Μπορείτε εύκολα να πάτε στην παραλία ή στην πισίνα με φίλες και φίλους ή με την οικογένειά σας και να διασκεδάσετε κατά την διάρκεια της άσκησης!

Χορός


Αναμφίβολα, ο χορός είναι η νέα μόδα της εποχής! Είναι δημοφιλής σε όλες τις ηλικίες και αποτελεί τον πλέον διασκεδαστικό τρόπο άσκησης. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται πλέον με τον χορό καθώς αποτελεί μία κοινωνική δραστηριότητα που δίνει κέφι και χαμόγελο!

Ο χορός προσφέρει βελτίωση της ισορροπίας, ενδυνάμωση του κορμού και βελτίωση του συντονισμού του σώματος. Επιπλέον είναι μια καλή μορφή αερόβιας άσκησης που ενδυναμώνει την καρδιά, τους πνεύμονες και το αγγειακό σύστημα.

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 απαντήσεις στο Ασκηθείτε χωρίς γυμναστήριο! (Μέρος 2ο)

  1. Παράθεμα: Προλάβετε τον πόνο στη μέση! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  2. Παράθεμα: Πόσο πρέπει να γυμνάζομαι; | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s