Ασκηθείτε χωρίς γυμναστήριο! (Μέρος 1ο)

Δεν χρειάζεται να πληρώσετε ακριβές συνδρομές σε γυμναστήρια για να γυμναστείτε! Μπορείτε να απολάυσετε τα οφέλη της σωματικής άσκησης χωρίς να ξοδευτείτε.

30 λεπτά σωματικής άσκησης την ημέρα, τουλάχιστον 5 φορές την εβδομάδα αρκούν για να βελτιώσετε την σωματική και ψυχική υγεία σας.

Η συνδρομή σε κάποιο γυμναστήριο συχνά αποτελεί κίνητρο για να γυμναστούμε και η οργάνωση και το πρόγραμμα που παρέχει βολεύει αρκετό κόσμο. Τι γίνεται όμως με τους υπόλοιπους που μπορεί να βαριόμαστε τα γυμναστήρια, τα βάρη, τα ομαδικά προγράμματα; Ευτυχώς, υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι να παραμείνουμε δραστήριοι, χωρίς να κάνουμε περιττά έξοδα!

Το βασικό που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι πως πρέπει η άσκηση να αποτελεί διασκέδαση και όχι αγγαρεία! Βρείτε λοιπόν την ασχολία που σας ταιριάζει και σας αρέσει και γυμναστείτε με κέφι!

Εναλλακτικοί τρόποι άσκησης:

Περπάτημα

Όλοι μας –άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο- περπατάμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προσπαθήστε να αυξήσετε την διάρκεια που περπατάτε μέσα στην ημέρα, και να διατηρήσετε έναν ζωηρό, γρήγορο ρυθμό.

Το περπάτημα είναι μία καλή καρδιοαναπνευστική άσκηση, καθώς κατά τη διάρκεια του, δουλεύει εντονότερα η καρδιά, οι πνεύμονες και το αγγειακό μας σύστημα. Με το περπάτημα δουλεύουν επίσης οι μύες των ποδιών, των γλουτών, αλλά και δυναμώνει ο κορμός μας. Ο μέσος άνθρωπος μπορεί να κάψει έως και 400 θερμίδες κάνοντας 10.000 βήματα την ημέρα. Δοκιμάστε το!

Τρέξιμο και jogging

Το τρέξιμο είναι πιο απαιτητικό και γι’αυτό χρειάζεται να είστε σε καλύτερη φυσική κατάσταση. Τα οφέλη του τρεξίματος είναι μεγαλύτερα από αυτά που σας προσφέρει το περπάτημα. Με το τρέξιμο ενδυναμώνεται η καρδιά, το αναπνευστικό και το αγγειακό μας σύστημα. Επίσης είναι μία εξαιρετική άσκηση για τις μυικές ομάδες των ποδιών.
Όταν φτάσετε στο επίπεδο όπου θα μπορείτε να περπατάτε με γρήγορο ρυθμό για 20 λεπτά ασταμάτητα χωρίς να κουράζεστε, τότε μπορείτε να περάσετε στο επόμενο επίπεδο! Δοκιμάστε να τρέξετε για 1 λεπτό και στη συνέχεια να περπατήσετε για 2 λεπτά ξεκουράζοντας με αυτόν τον τρόπο το σώμα σας. Φροντίστε να τρέχετε σε χαλαρό ρυθμό, χωρίς να λαχανιάζετε. Θα πρέπει να τρέχετε τόσο αργά ώστε να μπορείτε να μιλάτε ακούραστα κατά τη διάρκεια του τρεξίματός σας. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να το παρακάνετε και να νιώσετε εξάντληση.
Βρείτε διαφορετικές διαδρομές για να τρέχετε, ώστε να μην βαρεθείτε, ή δοκιμάστε να βγείτε για τρέξιμο με κάποια φίλη ή φίλο για παρέα.

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 απαντήσεις στο Ασκηθείτε χωρίς γυμναστήριο! (Μέρος 1ο)

  1. Ο/Η Arnold λέει:

    Καταλαβαίνεις οτι ο μέσος εργαζόμενος/οικογενειάρχης δεν έχει 30 λεπτά την ημέρα, 5 φορές την εβδομάδα για να πάει στο γυμναστήριο κλπ…

    • Ο/Η 5tinimera λέει:

      30 λεπτά την ημέρα χρόνο έχουμε όλοι μας, είτε μαζεμένα, είτε σπαστά σε 10λεπτα! Γι’άυτό άλλωστε προτείνουμε εναλλακτικούς τρόπους άσκησης για να μπορεί ο καθένας μας ανάλογα με τον τρόπο ζωής του να βρει την ασχολία που του ταιριάζει, χωρίς να τρέχει στα γυμναστήρια! Μπορείς να πάρεις αρκετές ιδέες για το τι μπορείς να κάνεις εδώ: https://5tinimera.wordpress.com/2010/10/05/askisi1/
      Καλή ανάγνωση!

  2. Παράθεμα: Χάστε Βάρος! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  3. Παράθεμα: Προλάβετε τον πόνο στη μέση! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  4. Παράθεμα: Πόσο πρέπει να γυμνάζομαι; | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  5. Ο/Η xristina λέει:

    ti askiseis na kano gia na gimnasto??

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s