Βρείτε ποιο είδος άσκησης σας ταιριάζει! (Μέρος 3ο)

Οι συνταξιούχοι:

Είναι πολύ σημαντικό για τους μεγαλύτερους σε ηλικία να παραμένουν δραστήριοι και υγιείς.

Τι μπορείτε να κάνετε:

● Βγείτε για έναν σύντομο περίπατο. Ο καιρός στην χώρα μας βοηθάει πολύ και μπορείτε συχνά να απολαμβάνετε την λιακάδα περπατώντας. Ξεκινήστε με μία σύντομη βόλτα 10 λεπτών και σταδιακά αυξήστε τον χρόνο αλλά και την ένταση.

● Φροντίστε τα φυτά στο μπαλκόνι ή τον κήπο σας. Σκαλίστε, ξεχορταριάστε, φυτέψτε νέα λουλούδια και κλαδέψτε.

● Προσπαθήστε να μην κάθεστε ενώ μιλάτε στο τηλέφωνο. Περπατήστε καθώς μιλάτε.

● Να είστε δραστήριοι μέσα στο σπίτι. Το μαγείρεμα και οι καθημερινές δουλειές στου σπιτιού θα σας βοηθήσουν.

Αυτοί που παλιότερα ήταν δραστήριοι:

Κάποτε γυμναζόσασταν συστηματικά, όμως με τον καιρό βαρεθήκατε ίσως ή σας έπνιξαν οι υποχρεώσεις και ξεχαστήκατε.

Τι μπορείτε να κάνετε:

● Θυμηθείτε τους λόγους για τους οποίους γυμναζόσασταν στο παρελθόν. Προσπαθήστε να φέρετε στο μυαλό σας το αίσθημα εφορίας που σας πρόσφερε η άσκηση και πόσο όμορφα νιώθατε με τον εαυτό σας. Δεν θα το θέλατε ξανά αυτό;

● Διαλέξτε μία δραστηριότητα που σας αρέσει και την γνωρίζετε καλά.

● Εάν έχετε σταματήσει να ασκείστε χρόνια, ξεκινήστε αργά και με υπομονή και σιγά σιγά θα δείτε βελτίωση

● Να έχετε στο μυαλό σας πάντα πως το σώμα θυμάται. Τα οφέλη της σωματικής άσκησης παύουν μετά το πέρας 100 ημερών περίπου αφότου σταματήσουμε. Παρόλαυτά το σώμα μας διαθέτει μηχανισμούς μνήμης και η εμπειρία σας στην σωματική άσκηση θα σας βοηθήσει να βελτιωθείτε συντομότερα και ευκολότερα από κάποιον που δεν έχει γυμναστεί ποτέ.

● Μην ξεκινήσετε να γυμνάζεστε με την ίδια ένταση και συχνότητα που συνηθίζατε στο παρελθόν. Δώστε χρόνο στο σώμα σας να προσαρμοστεί ξανά, χωρίς να το ζορίζετε και να το καταπιέζετε.

Όλοι μας μπορούμε να βρούμε λίγα λεπτά την ημέρα για να ασκηθούμε. Δεν είναι απαραίτητο να γυμναζόμαστε σκληρά σε κάποιο γυμναστήριο, ή να καταπιαστούμε με κάποιο σπορ. Βρείτε αυτό που ταιριάζει σε εσάς προσωπικά και σας ευχαριστεί! Μάθετε να ακούτε το σώμα σας και να το βοηθάτε να βελτιώνεται χωρίς να πιέζεστε και να κουράζεστε. Μην ξεχνάτε πως κάθε μικρή προσπάθεια μετράει!

Advertisements
This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s