Βρείτε ποιο είδος άσκησης σας ταιριάζει! (Μέρος 1ο)

Σε ό,τι αφορά την φυσική δραστηριότητα, κάθετι μικρό που κάνουμε μετράει! Το να είμαστε 30 λεπτά την ημέρα δραστήριοι σωματικά είναι ευκολότερο από όσο ακούγεται. Δεν χρειάζεται να ασκηθείτε για 30 λεπτά συνεχόμενα μέσα στην ημέρα. Μπορείτε να χωρίσετε αυτά τα 30 λεπτά σε μικρότερα διαστήματα άσκησης.

Μπορείτε εύκολα να αναγνωρίσετε ποια δραστηριότητα μετράει. Μπορεί να είναι οτιδήποτε, από το να κάνετε ποδήλατο μέχρι το να φροντίζετε τα φυτά σας, αρκεί να σας κάνει να ζεσταίνεστε ελαφρώς και ίσως να λαχανιάζετε ελαφρά.

Θα σας βοηθήσει αρκετά να κρατάτε σημειώσεις για το τι δραστηριότητες κάνατε μέσα στην ημέρα. Έτσι, στο τέλος κάθε ημέρας θα μπορείτε να ξέρετε πόσα λεπτά άσκησης κάνατε. Επίσης με αυτόν τον τρόπο θα εντάξετε πιο εύκολα την άσκηση στην καθημερινή σας ρουτίνα και μέσα σε λίγο καιρό η φυσική δραστηριότητα θα σας γίνει συνήθεια.

Ας δούμε τώρα τι είδους άσκησης μπορεί να κάνει ο καθένας μας ανάλογα με τον τρόπο ζωής μας.

Ο υπάλληλος γραφείου:

Όταν εργαζόμαστε σε γραφείο περνάμε πολλές ώρες σε μια καρέκλα και συχνά το βρίσκουμε δύκολο να βρούμε χρόνο για να γυμναστούμε.

Τι μπορείτε να κάνετε:

● Περπατήστε την διαδρομή προς και από την δουλειά σας. Αν ο χώρος εργασίας σας είναι μακριά, μπορείτε απλώς να κατεβείτε μία στάση νωρίτερα ή να παρκάρετε λίγο πιο πριν και να περπατήσετε το υπόλοιπο της διαδρομής.

● Χρησιμοποιήστε ποδήλατο για να πάτε στο γραφείο. Θα γλυτώσετε το μποτιλιάρισμα και θα φτάσετε στην δουλειά σας γρηγορότερα και γεμάτοι ενέργεια και κέφι.

● Προτιμήστε τις σκάλες από το ασανσέρ. Εαν το γραφείο σας βρίσκεται αρκετά ψηλά, μπορείτε απλώς να κατεβείτε από το ασανσέρ 2 ορόφους νωρίτερα και να χρησιμοποιήσετε τις σκάλες από κει.

● Διαλέξτε ένα πιο μακρινό σούπερ μάρκετ ή εστιατόριο για να πάρετε το μεσημεριανό σας φαγητό. Προσπαθήστε να διατηρήσετε έναν ζωηρό ρυθμό στο περπάτημά σας.

● Εαν έχετε κάποιο τηλεφωνικό ραντεβού δοκιμάστε να το κάνετε έξω από το γραφείο ενώ περπατάτε.

● Όταν θέλετε να μιλήσετε σε κάποιον συνάδελφο, προτιμήστε να σηκωθείτε και να περπατήσετε μέχρι το γραφείο του από το να πάρετε τηλέφωνο.

● Βρείτε κάποιο γυμναστήριο κοντά στον χώρο εργασία σας, όπου θα μπορείτε να πηγαίνετε αμέσως μετά τη δουλειά. Εκείνες τις ώρες όλα τα γυμναστήρια έχουν πολλά ομαδικά προγράμματα και σίγουρα θα βρείτε κάτι που να σας ταιριάζει και να σας αρέσει.

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s