Για σένα νοιάσου και… γυμνάσου!

Όταν η Ελένη Πετρουλάκη πριν μερικές δεκαετίες έβγαινε χαμογελαστή στην τηλεόραση και μας έλεγε αυτή την ατάκα, ελάχιστοι την πήραν στα σοβαρά. Κι όμως ήταν τόσο σοφό αυτό που έλεγε σε μια και μόνο «πιασάρικη» φράση! Ήρθε η στιγμή λοιπόν και για σένα να αρχίσεις να φροντίζεις το σώμα σου και να νοιαστείς πραγματικά για τον εαυτό σου! Μελέτες έχουν δείξει πως η συστηματική άσκηση βελτιώνει την υγεία, αυξάνει την αυτοπεποίθηση και μας προσφέρει ένα καλύτερο συνολικά βιοτικό επίπεδο.

Η άσκηση μειώνει σημαντικά τα επίπεδα του άγχους, και αυτό είναι κάτι που το έχουμε όλοι ανάγκη στην εποχή μας. Επίσης, βοηθάει στην μείωση του σωματικού βάρους, αλλά κυρίως, ελαττώνει τον κίνδυνο απόκτησης σοβαρών και χρόνιων ασθενειών. 30 λεπτά σωματικής δραστηριότητας, 5 φορές την εβδομάδα αρκούν για να μπορούμε να απολάυσουμε τα οφέλη της άσκησης.
Τα οφέλη της σωματικής άσκησης περιλαμβάνουν:

Καλύτερη υγεία
Περισσότερη ενέργεια
Λιγότερο άγχος
Καλύτερο ύπνο
Χάσιμο των περιττών κιλών
Ενδυνάμωση του σκελετού
Βελτίωση του σώματος
Καλύτερη ισορροπία
Βελτίωση της διάθεσης
Αύξηση της αυτοπεποίθησης

Πώς να εντάξω την γυμναστική στη ζωή μου;

Αυτό πιθανόν να είναι ένα ερώτημα που βασανίζει πολύ κόσμο. Οι ζωές μας έχουν διευκολυνθεί πολύ με την τεχνολογία και πλέον οι περισσότεροι από εμάς κάνουμε καθιστική ζωή. Στη δουλειά μας καθόμαστε σε μία καρέκλα για ώρες, μετακινούμαστε με τον αυτοκίνητο, ανεβαίνουμε στα κτήρια με το ασανσέρ, κάνουμε τα ψώνια μας μέσω διαδικτύου και στον ελεύθερο χρόνο μας καθόμαστε μπροστά στην τηλεόραση, ή στην καρέκλα μιας καφετέριας.
Μέσα σε όλα αυτά, οι περισσότεροι έχουμε πειστεί πως δεν έχουμε χρόνο για γυμναστική. Κι όμως, τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά από όσο νομίζουμε!

Τα 30 λεπτά άσκησης την ημέρα, που είναι η συνιστώμενη ποσότητα άσκησης, μπορούν να επιτευχούν εύκολα. Το μόνο που χρειάζεται είναι κάποιες μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά μας! Ο χρόνος αυτός μπορεί να χωριστεί σε 3 10λεπτα ή 2 15λεπτα φυσικής δραστηριότητας και να γίνει σε διαφορετικές ώρες της ημέρας ανάλογα με το πρόγραμμά μας.

Για κάποιον μπορεί να είναι μια βόλτα με γρήγορο περπάτημα σε κάποια ωραία γειτονιά ή στην παραλία. Για κάποιον άλλον μπορεί απλά να σημαίνει πως θα αφήσει το αυτοκίνητο στο σπίτι και θα πάει τα παιδιά στο σχολείο με τα πόδια. Εαν η δουλειά σας δεν είναι πολύ μακριά, μην διστάστετε να πάτε με ποδήλατο την επόμενη φορά! Όλο και περισσότεροι ποδηλάτες κυκλοφορούν πλέον στους ελληνικούς δρόμους και το σίγουρο είναι πως δεν θα νιώσετε μόνοι!
Κάποιοι ίσως βρίσκουν πιο διασκεδαστικό να πάρουν μέρος σε μαθήματα χορού μερικές φορές την εβδομάδα.

Το σημαντικό σε κάθε περίπτωση είναι να ξέρουμε πως το κάθετι που κάνουμε όσο μικρό και αν μας φαίνεται, μετράει και μας οδηγεί προς έναν καλύτερο εαυτό πιο υγειή, πιο ξεκούραστο και πιο χαρούμενο!

Μην διαστάζετε λοιπόν, σηκωθείτε!

This entry was posted in Γυμναστική and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 απαντήσεις στο Για σένα νοιάσου και… γυμνάσου!

  1. Παράθεμα: Καταπολεμήστε την αϋπνία! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  2. Παράθεμα: Ποδηλασία για αρχάριους (Μέρος 2ο) | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  3. Παράθεμα: Κρατήστε το κρύωμα μακριά! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  4. Παράθεμα: Υγιεινός τρόπος ζωής | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  5. Παράθεμα: Η δίαιτα αστραπή της Μενεγάκη! | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

  6. Παράθεμα: Εύκολο αδυνάτισμα | 5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s