Μικρές αλλαγές στην διατροφή που πρέπει να κάνετε! (Μέρος 2ο)

Πρωινό

● Πείτε όχι στο κρουασάν σοκολάτας, στην έτοιμη τυρόπιτα από τον φούρνο της γειτονιάς, στο σοκολατούχο γάλα που τα συνοδεύει! Αφιερώστε λίγο χρόνο το πρωί για να προετοιμάσετε ένα λαχταριστό μπωλ με νιφάδες βρώμης, σταφίδες ή μέλι και γάλα με χαμηλά λιπαρά. Η γεύση του θα σας εκπλήξει! Οι νιφάδες βρώμης (Quaker) παρέχουν στον οργανισμό ενέργεια για πολλές ώρες και θα εκπλαγείτε με το πόσο καλά σας κρατάει μέχρι το μεσημεριανό σας, χωρίς να πεινάσετε!

● Αν είστε λάτρεις του ψωμιού με βούτυρο και μαρμελάδα στο πρωινό σας, καιρός να αναθεωρήσετε! Αντικαταστείστε το πρωινό σας με μαύρο ψωμί ολικής αλέσεως και μέλι. Πολύ πιο υγιεινή επιλογή και εξίσου νόστιμη! Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ταχίνι! Αν το αναμείξετε με μέλι και το αλείψετε στο ψωμί θα έχετε ένα εξαιρετικής ποιότητας θρεπτικό και υγιεινό γεύμα με υπέροχη γεύση!

Η ώρα του καφέ στο γραφείο

● Μειώστε την ζάχαρη από τον καθημερινό σας καφέ και δοκιμάστε να ρίξετε λίγη κανέλλα για να του προσδώσει την γλυκύτητα αλλά και μοναδικό άρωμα! Μπορείτε επίσης να δοκιμάστε καφέ φίλτρου με γεύσεις, που έχει φυσική γλυκύτητα χωρίς ζάχαρη.

● Αποφύγετε το πλήρες γάλα και ζητήστε να σας φτιάξουν τον καφέ σας με γάλα χαμηλών λιπαρών ή άπαχο.

● Προτιμήστε έναν απλό καφέ και αποφύγετε τα πολύπλοκα ροφήματα καφέ που συνήθως περιέχουν πολλή ζάχαρη, πολύ γάλα και σαντιγύ.

Δεκατιανό

Είναι η ώρα που σας πιάνει μια λιγούρα και θέλετε κάτι μικρό για να «τσιμπήσετε».

● Αποφύγετε τα μπισκότα και τα σοκολατάκια και επιλέξτε ένα φρούτο ή ακόμα και μία χούφτα διάφορων αποξηραμένων φρούτων για μεγαλύτερη ποικιλία!

● Αντί να φάτε ένα αλμυρό σνακ όπως πατατάκια ή κρακεράκια, δοκιμάστε μία χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς! Θα σας τονώσουν καλύτερα και θα πάρετε τα απαραίτητα για το σώμα λιπαρά τους.

Μεσημεριανό

● Μην πέσετε στην πιο συνηθισμένη παγίδα της διατροφής! Αποφύγετε τις έτοιμες σαλάτες που πωλούνται έξω. Τις περισσότερες φορές πρόκειται για ένα γεύμα με πολλά λιπαρά και πολλές θερμίδες με ανθυγιεινά dressings. Προτιμήστε μία σαλάτα που θα έχετε προετοιμάσει στο σπίτι σας, με λαχανικά, τυρί χαμηλών λιπαρών και dressing από λεμόνι, ελαιόλαδο και ρίγανη.

● Αν τρώτε στο πόδι, αποφύγετε τα έτοιμα σάντουιτς, αλλά και τις πίτες. Εάν δεν έχετε χρόνο να προετοιμάσετε ένα σάντουιτς από το προηγούμενο βράδυ, φροντίστε να ζητήσετε να σας φτιάξουν ένα ακριβώς όπως πρέπει: με ψωμί ολικής αλέσεως, βραστό φιλέτο γαλοπούλας, τυρί cottage cheese, τομάτα και μαρούλι ή αγγούρι. Είναι πολύ γευστικό και υγιεινό!

Απογευματινό σνακ

Το απόγευμα είναι η πιο συνηθισμένη ώρα που λιγουρευόμαστε κάτι γλυκό.
● Αντισταθείτε στην σοκολάτα, τα κέικ και τα μπισκότα, και επιλέξτε μία μπανάνα ή μερικά αποξηραμένα σύκα ή δαμάσκηνα. Θα κατευνάσουν την λιγούρα σας για γλυκό άμεσα και θα σας δώσουν την απαραίτητη ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας σας στη δουλειά.

Βραδυνό

● Αντικαταστείτε τις τηγανιτές πατάτες που συνοδεύουν το κρέας σας, με ρύζι ή πουρέ, ή ψητή πατάτα φούρνου. Γλυτώνετε θερμίδες και λιπαρά, ενώ είναι εξίσου χορταστικά και νόστιμα.

● Μην τηγανίσετε το κρέας ή το ψάρι! Δοκιμάσετε να τα ψήσετε στην σχάρα στο φούρνο ή σε γάστρα χωρίς λάδι. Θα εκπλαγείτε με την πλούσια γεύση τους και το άρωμά τους.

● Φτιάξτε την σαλάτα που θα συνοδεύσει το δείπνο σας χρησιμοποιώντας φρέσκα λαχανικά, ελαιόλαδο, λεμόνι ή ακόμα και γιαούρτι για dressing! Η σαλάτα σας θα γίνει πεντανόστιμη. Αποφύγετε τα έτοιμα dressings καθώς περιέχουν πολλά λιπαρά και συντηρητικά.

● Αν σας αρέσουν οι μακαρονάδες, μην χρησιμοποιείται έτοιμες σάλτσες, αλλά και σάλτσες με κρέμα γάλακτος. Δοκιμάστε να φτιάξετε μια απλή σάλτσα τομάτας με φρέσκιες τομάτες, κρεμμύδι, πιπεριά και βασιλικό. Το άρωμά της και η γεύση της θα σας ξετρελάνει! Αν έχετε αδυναμία στις λευκές σάλτσες αντικαταστείστε την κρέμα γάλακτος στη συνταγή με συμπυκνωμένο γάλα χαμηλών λιπαρών!

Καλή σας όρεξη!

This entry was posted in Διατροφή and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s