Αμύγδαλο: ο γευστικός σύμμαχος της υγείας!

Μπορεί να σκέφτεστε τα αμύγδαλα μόνο ως ένα γευστικό και γρήγορο σνακ, όμως είναι κάτι περισσότερο. Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες και αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο να παίρνει ο οργανισμός μας όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται κάθε μέρα!

Διατροφικά στοιχεία του αμυγδάλου

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη αυτή που περιέχεται στα αμύγδαλα είναι υψηλής απορροφησιμότητας από το σώμα μας.

Ακόμα, τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, φώσφορο, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, σίδηρο και βιταμίνη Ε. Τα αμύγδαλα αποτελούν τη μοναδική καλή πηγή πρωτεϊνών που είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε.

Επίσης, τα αμύγδαλα όπως και όλα τα φυτικά τρόφιμα, τα φρούτα και τα λαχανικά, περιέχουν μία πληθώρα φυτοχημικών ουσιών. Αυτές οι χημικές ουσίες των φυτών φαίνεται να έχουν προστατευτική δράση κατά των καρδιακών παθήσεων, του καρκίνου και άλλων χρόνιων ασθενειών.

Αμύγδαλα και χοληστερίνη

Λίγα μόλις αμύγδαλα την ημέρα είναι ικανά να προστατεύσουν το καρδιαγγειακό μας σύστημα, μειώνοντας την αρτηριακή πίεση και ρίχνοντας τα επίπεδα της χοληστερίνης.
Τα μονοακόρεστα λιπαρά που περιέχει το αμύγδαλο, έχουν συσχετιστεί με την μείωση της χοληστερίνης. Επιπλέον, τα μονοακόρεστα αυτά λιπαρά βοηθούν στην διατήρηση υγιών επιπέδων της καλής χοληστερόλης στο αίμα.

Αμύγδαλα και χάσιμο βάρους

Πρόσφατες επιστημονικές έρευνες αποδεικνύουν ότι ο συνδυασμός φυτικών ινών με πρωτεΐνη, οδηγεί σε αυξημένο αίσθημα κορεσμού και βοηθάει στον έλεγχο της όρεξης. Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο της πρόσληψης τροφής και συνεπώς στην μείωση των θερμίδων που προσλαμβάνουμε. Εάν λοιπόν προσέχετε τη διατροφή σας και θέλετε να χάσετε βάρος, τα αμύγδαλα αποτελούν το ιδανικό σνακ!

About these ads
This entry was posted in Διατροφή and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Αμύγδαλο: ο γευστικός σύμμαχος της υγείας!

  1. παυλος says:

    ενδιαφέρουσες πληροφορίες !

  2. andr;eaws hagipanagis says:

    τα αμύγδαλα να είναι ελληνικής ή κυπριακής προέλευσης για να είναι πιο υγειινά

  3. haralampos says:

    και ξενα να ειναι δεν ηπαρχη κανενα προβλημα! και που ξερω στο κατω κατω,πως τα παραγουν εδω,για να τα δοσω σ’ενα παιδι;!

  4. vasoula says:

    ποση ειναι η ιδανικη ημερησια ποσοτητα?δηλαδη ποσα αμυγδαλα τη μερα μπορω να φαω?

    • Αγγέλικα says:

      Η ιδανική ποσότητα κατανάλωσης ξηρών καρπών την ημέρα είναι 30 γραμμάρια και καλό είναι να κάνεις ένα mix από αυτούς όπως π.χ καρύδια, αμύγδαλα, στραγάλια (τα αφράτα όμως όχι τα σκληρά) , φουντούκια κλπ, όλα ανάλατα και ωμά – όχι ψημένα. 30 γρ είναι περίπου μιά μεγάλη χόυφτα. Επίσης το αμύγδαλο απορροφιέται καλύτερα από τον οργανισμό μας όταν έχει περάσει από μια διαδικασία μουλιάσματος γύρω στις 6-8 ώρες. Μπορείς επίσης να φτιάξεις γάλα από αμύγδαλα το οποίο είναι πολύ θρεπτικό και εύπεπτο.

  5. stergios says:

    το γιαουρτακι με περιπου 20 αμυγδαλα ειναι μεγαλο γευμα για σνακ?

    • 5tinimera says:

      Αναλόγως τα κιλά σου, την σωματική σου δραστηριότητα κτλ. Για εμένα προσωπικά θα ήταν κανονικό γεύμα κάτι τέτοιο. Για άλλους ανθρώπους ίσως είναι όντως ένα σνακ. Τα 20 αμύγδαλα βέβαια τα βλέπω υπερβολή. Καλύτερα μέτρα πόσα χωράνε στην χούφτα σου.

Στείλτε σχόλια και παρατηρήσεις!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s